Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні середа 22 травня 2019|13:35

Огляди ринків / Реклама / Телевізійна

Географія досліджень:

Дані в анотаціях до аналітичних оглядів ринку вибрані випадковим чином і можуть бути представлені як за повний звітний рік, так і за проміжні періоди (місяць, квартал, півріччя).

Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна. 2017 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Росія. 2017 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Киргизстан. 2017 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна. 2016 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Білорусь. 2016 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Світ. 2016 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна. 2015 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Франція. 2015 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Білорусь. 2015 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Світ. 2015 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Казахстан. 2014 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. США. 2014 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Світ. 2014 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Казахстан. 2013 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Молдова. 2013 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Світ. 2013 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Казахстан. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Світ. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Молдова. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Молдова. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Світ. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Киргизстан. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Казахстан. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Казахстан. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Світ. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Молдова. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна. 2009 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Росія. 2009 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Білорусь. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Латвія. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Молдова. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Великобританія. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Казахстан. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Великобританія. 2008 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Молдова. 2008 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Китай. 2008 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Білорусія. 2008 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. США. 2008 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Франція. 2008 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Узбекистан. 2008 рік.


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Казахстан. 2008 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна. 2007 рік
... обсяг телевізійної реклами склав $ ...
... співвідношення реклами на телебаченні: пряма реклама - 92%, спонсорство ...

Аналіз ринку реклами на телебаченні. Росія. 2007 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Світ. 2007 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Молдова. 2007 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Казахстан. 2007 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Білорусія. 2007 рік


Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна. 2006 рік
... в 2006 році обсяг ринку телевізійної реклами склав $ 352 млн ...
... лідери - Інтер та 1+1, що займають ...
... відношення проданого рекламного часу до максимально можливого за законом на більшості каналів у 2006 році становило ...
... на ICTV був сплеск до 92%, а на СТБ - провал до 48 %...
...найбільшу аудиторію біля екранів збирають "Інтер" і ...
... в 2006 році ціни на телерекламу в ефірі найбільших російських телеканалів виросли на ...
... вартість реклами залежить від результатів рейтингу телеканалу ...
... сума витрат, необхідний для створення "оператора ТБ-панелі" склала ...
...ринок телереклами в 2006 році склав $ ...
... найбільший продавець телереклами є "Інтер-Реклама" ...
... сумарна частка "Стиль-С Плюс" оцінюється в ...
... компаніям Інтер-реклама і Стиль-С Плюс належить 65% ринку телереклами ...
... в 2006 році зростання ринку телереклами склав ...
...вартість рекламного часу на телебаченні зріс на ...
... компанії "Пріоритет" та "Інтер-реклама" займаються розміщенням реклами на телеканалах "Студія" 1+1 ", Тоніс, ТЕТ, РТР-Планета ...
... найдорожча реклама в 2006 році була на телеканалі Інтер: 30-секундний ролик коштував від $ 3 тис. ...
... розміщення роликів, знятих рекламодавцями з розрахунку старого стандарту, подорожчало на 14%...
... рекламний бюджет компанії ProcterGamble становив $ 85 млн ...
... на частку оператора "Всесвітня мережа"(Росія) довелося 62,6% рекламних продаж ...
... на канал "Інтер" припадає 25% всіх рекламних бюджетів ...
... "Новий канал", ICTV та СТБ - охопили 26,6% ринку телереклами ...

Аналіз ринку реклами на телебаченні. Росія. 2006 рік
... обсяг рекламного ринку склав $ ...
... на ТВ-рекламу було витрачено $ 1,5 млрд ...
... реклама на комерційних каналах подорожчала на ...
... тарифи на Першому каналі і "Росії" виросли на 18%...
...загальна тривалість рекламних блоків в 2006 році в порівнянні з 2005 роком скоротилася на всіх федеральних каналах ...
... 80,2% переключають телеканал, 15% залишають приміщення, 4,8% взагалі вимикають телевізор ...

Аналіз ринку реклами на телебаченні. Казахстан. 2006 рік
... в 2006 році обсяг ринку телевізійної реклами склав 321,3 млн. USD ...
... рекламні бюджети на телебаченні збільшилися на 42,3%...
... зростання рекламних бюджетів в 2006 році склав ...
... зафіксовано 562,9 тис. виходів рекламних роликів ...
...рекламний бюджет 31 телеканалу виріс на 36,7%...
... витрати на рекламу в 2006 році склали 121,6 млн. USD - 37,8%...
... в 2006 році компанія Colgate -- Palmolive з рекламним бюджетом на 15,5 млн. USD, ніж 2005 році ...

Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна 2005 рік
...Реклама всередині магазинів збільшує обсяги продажів кави на 567%, паперових рушників - на 773%, зубної пасти - на 119 .%...
... в Україні створенням такого ефективного та масштабного проекту зайнялося ЗАТ "Універсальна медіа - компанія "...
...% Рішень про покупку тієї чи іншої торгової марки приймається в залі супермаркету ...
... аудиторія каналів M1 і "5 канал", не перевищує 1,5%...
... найбільша аудиторія у каналів "Інтер" ...
... на ICTV був сплеск до 92%, а на СТБ - провал до 48%...

Аналіз ринку реклами на телебаченні. Росія. 2005 рік
...скоротить обсяг реклами в рейтингових напрямках на 12%...
...% загального обсягу рекламного ринку ...
... динаміка платоспроможного попиту рекламодавців демонструє впевнене зростання ...

Огляд операторів ринку по розміщенню реклами на ТБ. Україна. 2002 рік
...Публікуються моніторинговими компаніями цифри про бюджети телеканалів, рекламних агенцій та рекламодавців мають, як мінімум, один, але принциповий недолік ...
...В аналіз увійшли чотири холдинга ... Atlantic Group(Visage, BBDO), DArcy(MediaVest, Starcom), Adventa(Initiative Media), Video International(Zenith, "Прірітет". Аналізували сумарний телевізійний біллінг зазначених у дужках медійних складових; наведена відносна частка кожного з холдингів ...

Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна. 2001 - 2002 рік
...Особливо активно розвивається Новий канал, приріст бюджету якого склав 409% у 2001 році і ...

Аналіз ринку реклами на телебаченні. Україна. 2000 рік
...з набагато меншими витратами рекламодавці на регіональних каналах досягають тих же результатів, за які так цінують національні канали - покриття регіонів ...



  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel +7 495 663 71 52