Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні понеділок 09 грудня 2019|3:24

Огляди ринків / ЗМІ / Преса

Географія досліджень:

Дані в анотаціях до аналітичних оглядів ринку вибрані випадковим чином і можуть бути представлені як за повний звітний рік, так і за проміжні періоди (місяць, квартал, півріччя).

Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2017 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Росія. 2017 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2016 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Великобританія. 2016 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. США. 2016 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Світ. 2016 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2015 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Казахстан. 2014 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Канада. 2014 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Світ. 2013 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Великобританія. 2012 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Канада. 2012 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Німеччина. 2012 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Світ. 2012 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. США. 2012 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Японія. 2012 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Австралія. 2012 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Іспанія. 2012 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. США. 2011 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Світ. 2011 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Японія. 2011 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Казахстан. 2011 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Німеччина. 2010 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Японія. 2010 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Великобританія. 2010 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Франція. 2010 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Естонія. 2010 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. США. 2010 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Казахстан. 2010 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Австралія. 2010 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Світ. 2010 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2009 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Росія. 2009 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Японія. 2009 рік.


Аналіз ринку друкарських видань. Білорусь. 2009 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Світ. 2009 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Китай. 2009 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Латвія. 2009 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Великобританія. 2009 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. США. 2009 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку друкованих видань. США. 2008 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Казахстан. 2008 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Латвія. 2008 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Світ. 2008 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Росія. 2007 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Світ. 2007 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Китай. 2007 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Азербайджан. 2007 рік


Аналіз ринку друкованих видань. США. 2007 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Німеччина. 2007 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2006 рік
...ціни на послуги державного підприємства «Преса» у 2006 році вираслі ...
... одним з стримуючих факторів у розвитку передплатних агентств і ринку передплати в цілому є низькі ціни на доставку державного підприємства «Преса» ...
... вартість піврічної передплати в ДП «Преса» становить 136 грн., а в одному з приватних передплатних агентств ...
... підписні пакети в підписних кампаніях дають результати, якщо ...
... газета "Сегодня", займає по тиражу четверте місце серед щоденних українських видань ...
... заявлені тиражі найпопулярніших українських щоденних газет іноді значно перевищують реальні...
... газети "Факти" утримує перше місце за накладом серед щоденних українських газет 761,219 ...
... найбільшу частку аудиторії серед щоденних ділових газет має "Коммерсант-Україна" - 1,7%...
... "Кореспондент" значно скоротив відрив від "Бізнесу" за величиною аудиторії одного номера: якщо навесні відрив становив 0,54%...
... обсяги ринку преси збільшилися на 66%...
... в 2006 році журнал E-Mobile змінив позиціювання ...
... Новий Світ Медіа в 2006 році оновив дизайн обкладинки Mobile Radio ...
... Медіа Солюшнс спільно з українським інтернет-проектом mabila.ua. випустив журналу Мабіла Magazine...
... в 2006 році на українському ринку почали активно працювати європейські видавничі групи: Ringier AG(Швейцарія), Verlagsgruppe Handelsblatt GmbH(Німеччина)...
... серед ділових видань найбільшу аудиторію одного номера має ...
...частка при цьому знизилася з 1,14% до 0,8%...
... в 2006 році на ринку з'явилися нові гравці - газети 15 хвилин, Блик, журнали Деньгі.uа, Фокус ...

Аналіз ринку друкованих видань. Росія. 2006 рік
... в 2006 році темпи зростання журнального ринку Росії збільшилися на 13%...
... передплатний тираж в 2006 році складає 528,2 тис. примірників ...
... телепрограми - 42%, щотижневі газети - 38 %, щоденні газети - 26%...
... частка роздрібної торгівлі пресою в загальному обороті роздрібної торгівлі - 1,5%...
... Ведмідь - 1,2%, FHM - 1,4%, XXL - 2,1%, Men `s Health - 3,6%...
... обсяг роздрібного ринку друкованої продукції в Санкт-Петербурзі становить 3,3 мільярда рублів ...
... частка доходів від реклами в загальному обсязі журнального ринку склала 53%...
... вартість поширення одного примірника в Москві становить ...

Аналіз ринку друкованих видань. Китай. 2006 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Світ. 2006 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Казахстан. 2006 рік
... обсяг ринку друкованих ЗМІ ...
... в 2006 році виробництво Казахстану випускає 2243 друкованих видань ...
... обсяг продажів реклами в друкованих ЗМІ Карагандинської області склав 6,446 млн. доларів США ...
...на ринку ЗМІ становить 167 регіональних видань, з яких 23 - журнали ...
... доходи друкованих ЗМІ складає 160,907 тис. дол по області та 107,961 тис. дол ...
... 8,7% валової республіканської обсягів виробництва ...
...доходи від рекламодавців склали 9,636 млн. дол ...
... тис. дол становить доходи від читачів ...
...% доходів ринку становлять надходження від реклами ...
... загальний обсяг платної рекламної площі складає 273305 кв. м ...

Аналіз ринку друкованих видань. Іспанія. 2006 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Німеччина. 2006 рік


Аналіз ринку друкованих видань. США. 2006 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2005 рік
... У «Бізнесу» зберігається найбільша читацька аудиторія - 27,9% населення України ...
... щоденного видання "Комерсант-Україна", зробив чергову спробу закріпитися на українському ринку ділових видань ...
... відзначається зростання майже за всіма основними показниками, зокрема: "знання бренду" у другому півріччі 2005 р. зросла на 6% у порівнянні з першим півріччям ...
... ринок жіночої преси продовжує бити рекорди по росту аудиторії та рекламних бюджетів. За рік ємність цієї ніші збільшилася на 35% і продовжує рости ...
... пожвавлення на ринку сприяло появі нових проектів ...
...видавництво "Караван-Медіа" запускає журнал "Караван історій" у форматі міні,...
... попит на журнали, присвячені облаштування будинку і кулінарії. У той же час сегмент преси для батьків ...
... в сегменті чоловічих журналів, від якого в цьому році ніхто не чекав сюрпризів, відбулися чергові зміни ...
...ця причина не дозволяє нам систематично нарощувати тиражі...
...тютюн і міцні напої можуть стати тією ниткою, яка "витягне" чоловічі журнали ...
... питома вага ділової преси(на 1,2 % відстає від лідера - жіночих журналів) - 15,6%...
. .. зростання шанувальників практично всіх лідерів: Бізнес(охоплення аудиторії - 7,3%, приріст - 9%), Контракти(охоплення - 3,6%, приріст - 24 %)...
... лідером ринку за показником продажу реклами та динаміки розвитку є ...
... перевагою безкоштовних видань є широке охоплення аудиторії ...

Аналіз ринку друкованих видань. Росія. 2005 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Світ. 2005 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2004 рік
...для рекламодавця повнокольорові щомісячні журнали стають більш привабливими, адже вимоги до якості рекламної картинки ростуть ...
... цей сегмент українського ринку друкованих ЗМІ вважається сьогодні одним з найбільш рекламооб'ємних ...
..."Бізнес", "Контракти" / "Галицькі контракти", "Компаньйон" та "Ділова столиця" ...
... аудиторія одного номера газети "Бізнес" становила в середньому 5,8%, "Контрактів" / "Галицьких контрактів "- 3,2%...
... основними рекламодавцями цих газет і журналів є різні компанії ...
...змушені перекуповувати журналістів у інших видань, піднімаючи тим самим загальний рівень гонорарних ставок у даному сегменті ринку ...
... сьогоднішній ринок безкоштовних газет вже перенасичений. Загальна кількість рекламно-інформаційних видань в столиці ...
...найбільш вигідними для клієнта є розміщення рекламних блоків саме у виданнях-лідерів цього сегменту, що мають найбільші тиражі ...
... головними його читачами є чоловіки і жінки "у віці від 15 до 35 років, які хоча б один раз на місяць ходять в кіно, а вдома мають відеоапаратуру ...
...це переважно молоді люди, яких кіно цікавить не тільки як розвага, але і як мистецтво. Це також професіонали, ті, хто хоче робити або робить українське кіно ...
...ринок заповнений не тільки українськими, але й закордонними, в основному російськими медіапродуктами, в тому числі і мережевими. Це свідчить про зростаючий попит на дитячу періодику ...
..."Комсомольська правда в Україні" користувалася популярністю у 5,58 ...
... спортивний маркетинг потребує канали комунікації, отже, поштовх для розвитку отримає і спортивна преса ...

Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2003 рік
...більшість рекламних доходів друкованих ЗМІ в Україні(понад 65%) розподіляється між діловими виданнями, жіночими та автомобільними(по причині ...
...українські компанії "Київстар" та "UMC", які в 2002 році знаходилися за межами першої п'ятірки у списку найбільших рекламодавців для ділового сегмента преси ...
. ..частка газети "Бізнес", в загальних рекламних надходжень на ринку ділових ЗМІ скоротилася за рік з 49% до 45%, "Деловая столица" - з 22% до 21%, ...
...ділових видань високо забезпечених читачів - 11,6%...
. ..рекламна активність була спрямована на роботу з потенційним читачем і одночасно сприяла наробітку високого рейтингу ...
...в Україні видається близько 20 жіночих, 10 чоловічих і 10 архітектурно-дизайнерських глянцевих журналів, причому 60% з них становлять іноземні бренди ...
...Тираж українського Playboy заявлено видавцями на рівні 12 тис. примірників, а рекламна смуга в журналі коштує $ 4.900 ...
...витрати на рекламу в друкованих ЗМІ за останній рік зросли вдвічі, з $ 28 млн. у 2002 році до $ 60 млн. у 2003-му, і вперше зрівнялися з ринком зовнішньої реклами ...
...ситуації на українському ринку глянцевих видань він пояснює тим, що більшість з них орієнтуються на отримання доходу, насамперед, від реклами, а реалізацію самого журналу вважають другорядним завданням ...


Аналіз ринку друкованих видань. Таджикистан. 2003 рік.


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2002 рік
...сукупні рекламні бюджети в основних жіночих виданнях(вісім видань) в 2002 р. склали $ 21 млн., таким чином зростання склало ...
...протягом 2002 року на ринку розважальних журналів спостерігалося помітне пожвавлення ...
...Ринок спеціалізованої преси виходить на новий рівень розвитку ...
...Активізація на ринку спортивної преси аж ніяк не свідчить про припливі рекламних грошей у цей сегмент ...

Аналіз ринку друкованих видань. Словаччина. 2002 рік


Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2001 рік
...У східному регіоні рекламні видання складають досить великий відсоток від загального числа зареєстрованих друкованих засобів масової інформації. Найбільше преси такої спрямованості в Запоріжжі -16,5%, далі йдуть Луганськ - 12,5%, Дніпропетровськ - 12,2%...

Аналіз ринку друкованих видань. Україна. 2000 рік
...особливістю вітчизняного ринку жіночих журналів є та, що на практиці він не сегментований ...



  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel + 380 44 233 24 44