Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні понеділок 18 березня 2019|24:54

Огляди ринків / ЗМІ / ЗМІ

Географія досліджень:

Дані в анотаціях до аналітичних оглядів ринку вибрані випадковим чином і можуть бути представлені як за повний звітний рік, так і за проміжні періоди (місяць, квартал, півріччя).

Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2018 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Росія. 2017 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. США. 2017 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2016 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. США. 2016 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Світ. 2016 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2015 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. США. 2015 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Білорусь. 2015 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Казахстан. 2014 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. США. 2014 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Світ. 2014 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. США. 2013 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Світ. 2013 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Світ. 2012 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. США. 2012 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Латвія. 2012 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Білорусь. 2011 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Великобританія. 2011 рік


Аналіз ринку ЗМІ. Світ. 2011 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Світ. 2010 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2009 рік


Аналіз ринку ЗМІ. Росія. 2009 рік


Аналіз ринку ЗМІ. Грузія. 2009 рік


Аналіз ринку ЗМІ. Світ. 2009 рік


Рынок ЗМІ. США. 2009 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Казахстан. 2009 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Німеччина. 2009 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Великобританія. 2009 рік


Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку ЗМІ. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку ЗМІ. США. 2008 рік


Аналіз ринку ЗМІ. Світ. 2008 рік


Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку ЗМІ. Росія. 2007 рік


Аналіз ринку ЗМІ. Естонія. 2007 рік


Аналіз ринку ЗМІ. Світ. 2007 рік


Аналіз ринку ЗМІ. Росія. 2006 рік


Аналіз ринку ЗМІ. Світ. 2005 рік
... розширення читацької аудиторії - 84%, залучення передплатників для паперового видання - 81%...
... просування електронних версій є для друкованого видання одним з пріоритетних напрямків ...
... тенденції медіабізнесу такі, що в інтернет-ЗМІ зберігається потенціал зростання аудиторії ...

Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2004 рік
... Самої популярною в регіоні газетою визнали "Вечерняя Одесса" - суспільно-політичне видання, що виходить не один десяток років ...
... український ринок засобів масової інформації в останні кілька років розвивається все активніше і активніше ...
... ця проблема в даний час є фактором, що стримує розвиток ринку ...
... Більша частина реклами розміщується інтуїтивно або виходячи з даних, наданих видавничими групами на основі власних самостійних досліджень аудиторії ...
... перед власниками медійних компаній стоїть непросте завдання забезпечувати високу якість змісту ...
...укрупнення ринку, підвищення рівня спеціалізації його операторів - нагальна задача сучасного етапу ...
... з 488 районних центрів України видано 422 ліцензії на право здійснення проводового мовлення ...

Аналіз ринку ЗМІ. Росія. 2004 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2003 рік
...джерело інформації, яким довіряють споживачі ...
..."Наталі" в грудні 2003 року став випуск міні-формату видання,тираж якого 40 тисяч примірників ......частка глядачів цієї передачі склала 5.43% від загального числа ...
..."Без табу" з Ольгою Герасим'юк на телеканалі "Студія" 1+1 ". Її середня частка 5,5%...
...слухачів жінок займає" Русское радио "- 22,16 %, на другому місці "Взрослое радио Шансон" - 14,75 %...

Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2002 рік
2002 рік зростання рекламних бюджетів, які спрямовуються в регіони, склало близько 15-20%...
...основними містами, на які рекламодавці готові витрачати "регіональні"бюджети є Дніпропетровськ, Харків, Одеса та Донецьк. Кампанії в інших обласних центрах проводяться за залишковим принципом або не проводятьсявзагалі ...
...перевагами регіональних ЗМІ є географічне фокусування, вплив і можливість економії бюджету при проведенні чіткого районуванннякомпанії. У той же час є кілька причин, що обумовлюють низький рівень використання цих носіїв ...

Аналіз ринку ЗМІ. Узбекистан. 2002 рік


Аналіз ринку ЗМІ. Росія. 2001 рік.


Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 2000-2001 рік
...у 2000-2001 роках відбувалося зростання платоспроможного попиту на інформаційну продукцію, який визначив відносне збільшення інвестиційної привабливості медіа-ринку ...

Аналіз ринку ЗМІ. Україна. 1999-2000 рік
...Тим не менше вітчизняні інвестори наполегливо намагаються вкласти гроші у відверто збиткові проекти ...



  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel +7 495 663 71 52