Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні вівторок 10 грудня 2019|21:33

Огляди ринків / Спорт / Спортивний одяг, взуття

Географія досліджень:

Дані в анотаціях до аналітичних оглядів ринку вибрані випадковим чином і можуть бути представлені як за повний звітний рік, так і за проміжні періоди (місяць, квартал, півріччя).

Аналіз ринку спортивного одягу і взуття. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу і взуття. Світ. 2016 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу і взуття. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу і взуття. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу і взуття. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу і взуття. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу і взуття. Франція. 2013 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Світ. 2012 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Казахстан. 2011 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Україна. 2009 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Росія. 2009 рік


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Казахстан. 2009 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Світ. 2008 рік.


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Росія. 2007 рік


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Україна. 2006 рік
...% споживачів воліють купувати товари спортивного призначення в мультібреднових магазинах ...
... в 2006 році компанія Puma випустила нову лінію жіночих і чоловічих кроссовок спільно з дизайнером Alexander McQueen...
... сильні бренди - Adidas, Nike, Reebok ...
... обсяг продажу спортивних товарів в Україні склав ...
... в 2006 році Sprandi розробила нову технологію амортизації DomeBall і Domel -Рдля п'яткових частини стопи ...

Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Росія. 2006 рік
... вагальна оцінка російського ринку в 2,5 млрд. доларів США в рік ...
... в Росії 11% населення Росії займається фізкультурою і спортом постійно ...
...% продажів у спортивних магазинах складають брендовий одяг і взуття для відпочинку та спорту ...
... на ринку спортивного одягу, інвентарю та взуття є американська компанія Nike з обсягом продажу 117 млрд. доларів на рік ...
... частка Росії на світовому ринку спортивних товарів у 2006 році склала 2%...
... російський ринок велосипедів - 6 млн. штук на рік ...

Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Світ. 2006 рік


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Україна. 2005 рік
... Adidas одним з перших виробників спортивних товарів ...
... в 2005 році розпочало роботу представництво Puma AG в Україні ...
... компанія займається виводом на український ринок американського спортивного бренду ...
...широтою модельного ряду, дизайну і колірній гамі продукція українських підприємств значно ...
... 36% ринку, Adidas - 8,9%, Reebok ...

Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Казахстан. 2005 рік


Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Україна. 1999-2000 рік
...основні обсяги продажів припадають все-таки на одяг і взуття середньої цінової групи(її, за оцінками операторів, щорічно продається приблизно на $ 100 млн...

Аналіз ринку спортивного одягу та взуття. Україна. 1998 рік
...В останні роки зросла тенденція збільшення з середини лютого обсягів продажів у операторів ринку спортивного одягу ...



  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel + 380 44 233 24 44