Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні неділя 26 травня 2019|19:15

Огляди ринків / Алкогольні напої / Слабоалкогольні напої

Географія досліджень:

Дані в анотаціях до аналітичних оглядів ринку вибрані випадковим чином і можуть бути представлені як за повний звітний рік, так і за проміжні періоди (місяць, квартал, півріччя).

Статистичні дані


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Росія. 2018 рік.


Аналіз ринку сидру. Україна. 2017 рік.


Аналіз ринку сидру. Німеччина. 2017 рік.


Аналіз ринку сидру. Україна. 2016 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку сидру. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2015 рік.





Аналіз ринку сидру. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Швеція. 2015 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Японія. 2015 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. ПАР. 2015 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Італія. 2015 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Білорусь. 2015 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. США. 2015 рік.


Аналіз ринку сидру. Казахстан. 2015 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Канада. 2015 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Південна Корея. 2015 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Великобританія. 2015 рік.


Аналіз ринку сидру. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку сидру. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку сидру. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку сидру. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку сидру. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку сидру. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку сидру. Світ. 2012 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку сидру. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку сидру. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку сидру. Казахстан. 2011 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Казахстан. 2010 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Білорусія. 2010 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2009 рік


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Росія. 2009 рік


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Білорусія. 2009 рік.


Аналіз ринку сидру. Казахстан. 2009 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Білорусія. 2008 рік


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Росія. 2007 рік
... випуск слабоалкогольних напоїв знизився на 62%...
... середня вартість алюмінієвої банки об'ємом 0,5 літра зросла з 31 до 42 руб ...

Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Білорусія. 2007 рік


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2006 рік
...компанія "Олімп" оголосила про припинення виробництва слабоалкогольних напоїв під ТМ Samba і Fantazy ...
... переоцінити ємність слабоалкогольного ринку, внаслідок чого він опинився перенасиченим ...
... випуск слабоалкогольних напоїв склав близько 4,059 млн. дав...
... перераховані події можуть обернутися для вітчизняних виробників не тільки звуженням ринку, але і посиленням конкуренції ...
... на ринку було реалізовано 7,5 млн. дал продукції або 247 млн. пляшок слабоалкогольних коктейлів по 0,33 л...
... компанія "Coca-Cola" в 2006 році виділила на створення і розвиток лінійки слабоалкогольного напою $ ...
... компанія "Олімп" припинила виробництво слабоалкогольних напоїв під торговими марками "Samba" і " Fantazy "...
... в 2006 році зменшилася ємність слабоалкогольного ринку на 6%...
...випуск слабоалкогольних напоїв склав 4,059 млн. дал ...
... в 2006 році було розлите в Україні 3,119 млн ...
... на ринку слабоалкогольних напоїв було реалізовано 7,5 млн. дал продукції або 247 млн. пляшок слабоалкогольних коктейлів по 0,33 л ...
...споживання слабоалкогольних напоїв в Україні знизилося за рахунок зростання споживання пива і вина ...
... в Україні було виготовлено 9 159 тис. дал. слабоалкогольних напоїв, що на 6,2% більше, ніж у 2005 році ...
...на підприємствах «Оболонь» було вироблено 4466. тис. дал. слабоалкогольних напоїв, що на 685 тис. дал. більше ніж у 2005 році ...
... продажу слабоалкогольних напоїв з вмістом спирту етилового від 1,2 до 8,5% на внутрішньому ринку України в 2006 році ...

Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Росія. 2006 рік
...% продажів, тоді як у регіонах збільшення попиту йде дуже повільно ...
... преміальний сегмент виріс на 15% за обсягом ...
... про наближення насичення даного сектора ринку ...
... сегмент «преміум» посів друге місце за обсягом продажу на ринку слабоалкогольних напоїв з часткою 23%...
... коли акцизи на слабоалкогольні коктейлі збільшаться на 95,2% відповідно до підписаного президентом 26 липня 2006 року Федеральному закону "Про внесення змін у главу 22 частини другої Податкового кодексу РФ і деякі інші законодавчі акти РФ" ...
...підвищення акцизів може привести до скорочення обсягів споживання на 5%, для галузі зменшення на 2-3% у розрахунку на рік ...
Hooch, Greenall's і Gordon's, «Манчестер», «Русские»(«Хеппіленд»), Vintage(«Ост-Аква»), Absenter(«Солтейн»)...
...ядро цільової аудиторії коктейлів сегменту «преміум» можна охарактеризувати наступним чином: люди у віці 23-30 років, з доходом не менше $ 300 на 1 людину в сім'ї, мешканці великих міст, переважно з вищою освітою, працюють або завершальні освіта, з активною життєвою позицією, які віддають перевагу споживати натуральні продукти ...
... для високоцінового та преміального сегментів це підвищення виллється в 5-10% від ціни, але еластичність в цих сегментах досить висока, щоб споживач не помітив підвищення ...
..."Браво", "Отвертка", "Вертоліт", "Трофі", "Казанова", "Нірвана", "Полторашка", "Бухарин" ...
... підвищення акцизу збільшить середню ціну банки на 16%. Якщо на плечі споживача перейде хоча б 5-7%, то, можливо, це не сильно вдарить по обсягами реалізації ...
... показує динаміка продажів, споживач не пред'являє особливих претензій з приводу наявності чи відсутності консервантів, штучних барвників та ароматизаторів, натуральності основних компонентів напою. В окремих випадках скляна пляшка вже є достатньою підставою для преміального ціноутворення...
... ініціюючи зростання всього ринку слабоалкогольних напоїв у вартісному вираженні(приблизно 16% в рік), при тому, що загальна динаміка зростання ринку знижується ...

Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2005 рік
... Основна боротьба за покупця слабоалкогольних напоїв відбувається в ціновому сегменті 2-2,5 грн ...
... цільовою аудиторією продавців слабоалкогольних напоїв є ...
... зростання продажів Слабоалкоголка преміум і суперпреміум сегментів ...
... претендуючи на частку в 12-15%, скоротив розлив слабоалкогольної продукції ...
...найбільш стрімке зниження виробництва слабоалкогольної продукції спостерігається в Полтавській ...
... млн. дав і реалізовано 7,7 млн. дал слабоалкогольних напоїв міцністю 1,2-8,5%...
... на 16% підвищила свої показники з випуску слабоалкогольних напоїв ...
...перспективно експортувати слабоалкогольні продукцію дорогою цінової категорії ...
... частка підприємства на українському ринку становить 7%...
... 755 тис. дал в Донецькій області, 229 тис. в Харківській області, 110 тис. дал в Черкаській області ...
..."Оболонь" випустила 3 млн. дал слабоалкогольних коктейлів і зайняла 36,3%...
... "Росинка" зайняла 8,8% ринку, виготовивши 662 тис. дал слабоалкогольних напоїв ...
... обсяги виробництва слабоалкогольних напоїв у 2005 році знизилися на ...
...на ринку реалізовано 1 696 тисяч дал слабоалкогольних напоїв з вмістом алкоголю від 1,2 до 8,5 відсотків ...
... в 2005 році 10,0% від виробленої продукції реалізовано на експорт ...

Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Росія. 2005 рік
... в 2005 році ситуація ще більше посилилася: ринок в об'ємному вираженні зріс всього на 4%, а в грошовому - на 16%...
... 70% продажу слабоалкогольних коктейлів припадає на декілька міст-мільйонників, насамперед Москви і Петербурга ...
... в порівнянні з пивом обсяг споживання коктейлів нижче в 17-18 разів ...
...безумовних лідерів в галузі всього троє - це компанії "Хеппіленд", "Очакова" і "Браво Преміум", сукупна частка яких на ринку складає ...
... на ринку слабкого алкоголю в масовому порядку стали з'являтися напої під популярними горілчаними брендами, що містять горілку певної марки у своєму складі ...
...частка енергетичних слабоалкогольних коктейлів на Загальноросійському ринку збільшилася з 2,5 до 5,2% у натуральному вираженні ...
... ООО "Хеппіленд"(Москва) - 22,5%; ЗАТ МПБК "Очакова"(Москва) -- 15,6%; ЗАТ "Бородино"(Москва) - 12,4%; "Браво Преміум"(Санкт-Петербург) - 11,1%; Standard Alko International Corp.(Польща) - 7,1%...
... в структурі продажів частка середнього цінового сегмента зменшилася з 60,2% у 2004 році до 54% в 2005 році ...
... ПЕТ-тара -- 26,1%; скляна пляшка - 5,7%...

Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2004 рік
...в Україні вироблено 16 346 тисяч декалітрів...
... У 2004 році зростання виробництва слабоалкогольних напоїв в Україні склав 16,1%...
...зіткнувся з низкою особливостей, характерних тільки для дистрибуції слабоалкогольних коктейлів...
...нелегким виявився для "Оболоні" висновок минулого літа нової ТМ "Torsida"...
... ще однією тенденцією слабоалкогольного ринку є ...
... "Оболонь" - 59,5%, "Союз-Віктан" - 21,1%, "Росинка" - 10,2%, "Орлан"(ТМ "Джінсер ")
... на 23% більше, ніж за попередній рік ...
... виробники випустили за рік 13526 млн. дал слабоалкогольних напоїв ...
... вивела на ринок соковмісний слабоалкогольний напій "Самба" ...
..."Олімп"(Samba і Fantasy), "Алкотрейд"(Shake), Одеський ЛГЗ No.1(220V), "Гетьман"(Батон), ... Nemiroff(SPY), "САН Інтербрю Україна"(Chill)...
... "Оболонь" вирішила використати пляшки місткістю 0,275 л, замість традиційних 0,33 л ...
... 9,8% споживачів проти 8,4% - навесні ...
... місцем купівлі слабоалкогольного коктейля в 2004 році були ...

Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Росія. 2004 рік.


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2003 рік
...частковий догляд гіганта "Оболонь" зі слабоалкогольного ринку призвів до того, що приріст ринку за перше півріччя 2003 склав лише 4,2%...
...кількість споживачів слабоалкогольних напоїв зросло з 4,2 млн. до 5,23 млн. чоловік ...
...новинкою 2003 року можна вважати "барні" коктейлі, які представили компанії "Орланquot, і " Старий друже" Лінійки цих виробників("ваг Netquot, і " Shake"відповідно), складені з напоїв, створених за аналогією з класичними коктейлями, виробили ...
...асортиментна лінійка відкриває нову категорію слабоалкогольної продукції, яка, при відповідній підтримці ...
...бюджет на просування Spy в Україні складе ...
...запущені слабоалкогольні марки для споживачів різних вікових груп та рівня доходу ...
...дорослішання споживчої аудиторії слабоалкогольних напоїв ...
...кількість споживачів слабоалкогольних напоїв в Україні в 2003 році(у порівнянні з 2002 роком) збільшилася з 4,2 млн. до 5,3 млн. чоловік ...
...цільовою аудиторією вважаються молоді люди у віці ...
...виробництво слабоалкогольних коктейлів у 2003 році склало ...
...частка імпорту на українському ринку ...
...акциз становить 2,6 грн / л ...
...високим рівнем лояльності споживача ...
...випущено на 15,4% продукції менше, ніж ...
..."Союз-Віктана", також негативна динаміка ... скорочення ...

Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2002 рік
... не зважаючи на велику кількість виробників, лідируюче ядро залишається достатньо монолітним: "Оболонь", "Союз-Віктан", "Росинка" та "Орлан"...
... сенсацією для українського споживача в 2002 р. стали пивні коктейлі від "Балтики"...
... рентабельність у слабоалкогольних коктейлів більша, навіть, аніж у горілки...
...Ринок специфічний ще по кількох причин. Наприклад:...
... Сільський споживач традиційно консервативним і воліє горілку і пиво, тому частка продажу коктейлів на селі не перевищує 2%...
. .. в кінці 2002 року спостерігалася експансія на український і казахський ринки, але поки "Хепіленд" веде себе стримано, розливає свою продукцію на потужностях одеського заводу "Дарл" ...
... якщо в 2001 р. ринок слабоалкогольної продукції займав 4% від загального ринку різних видів алкогольної продукції, в 2002 р. - 9,6%, то за прогнозами, в 2003 р...
... Український споживач традиційно віддає перевагу саме склу - нейтральному матеріалу, щоне дає специфічного присмаку...
...В асортименті компанії "Союз-Віктан" 10 різновидів "Лонгер"...
... Найбільшою популярністю у споживача користуються апельсиновий коктейль і екзотичний ...


Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2001 рік
...Ринок слабоалкогольних напоїв в Україні розширюється. Його обсяг на початок 2002 року - 7,5 млн дал. При цьому минулий сезон відзначений приростом на 30%...
...Спеціалізованих слабоалкогольних підприємств в Україні не існує ... їх виробництво мирно межує під одним дахом з іншими ... пивними, лікеро-горілчаними та безалкогольними. Саме серед цих трьох галузей і розподілялися першопрохідці - "Оболонь", "Союз-Віктан", "Росинка", а також "Орлан" і "Артеміда" ...

Аналіз ринку слабоалкогольних напоїв. Україна. 2000 рік
...В Україні виробляють мікси четвертої групи, що одержали назву "слабоградусні напитки"(згідно стандартам). Вміст алкоголю у вітчизняних готових коктейлях варіюється в межах максимальної межі - 8 %...
...Ринок слабоалкоголя в Україні сьогодні більш динамічний, ніж, наприклад, ринки пива або горілки. І поточний рік вніс помітне розмаїття в ринок слабоалкогольних напоїв ...



  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel +7 495 663 71 52