Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні п'ятниця 22 листопада 2019|6:21

Маркетингові дослідження / Реклама / Реклама на телебаченні

Телевізійна реклама

Компанія: Моніторинг телебачення України

Тема: телевізійна реклама

Терміни проведення дослідження: 2001 рік

Метод дослідження: моніторинг телебачення (рекламні бюджети розраховуються на підставі офіційних прайс-листів телеканалів без урахування ПДВ і HP, без урахування знижок)

Канали: УТ-1, УТ-2, Студія 1 + 1, Інтер, СТБ, ICTV, Новий канал, Ера



Дослідження ставлення споживачів до реклами в різних комунікаційних каналах

Компанія: Research Branding Group

Тема: дослідження ставлення споживачів до реклами в різних комунікаційних каналах

Терміни проведення дослідження: 2007 рік

Метод дослідження: анкетні опитування(face-to-face)

Географія дослідження: Україна



Дослідження реклами на телебаченні

Компанія: GfK Ukraine

Тема: Дослідження реклами на телебаченні

Терміни проведення дослідження: 2008 рік

Географія дослідження: Україна



Дослідження сприйняття споживачами реклами IndoorVideo

Компанія: ResearchBranding Group

Тема: Дослідження сприйняття споживачами реклами IndoorVideo

Терміни проведення дослідження: 2007 рік

Метод дослідження: анкетні опитування(face-to-face)

Географія дослідження: Україна

Кількість опитаних: 3000 чоловік



Дослідження раціональності та ефективності реклами на телебаченні

Компанія: GoodPoints

Тема: Дослідження раціональності та ефективності реклами на телебаченні

Терміни проведення дослідження: 2007 рік

Географія дослідження: Україна





  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel + 380 44 233 24 44