Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні субота 16 листопада 2019|3:59

Маркетингові дослідження / Продукти харчування / Макаронні вироби

Дослідження споживачів макаронних виробів

Компанія: TNS Україна

Тема: стаття на основі дослідження уподобання споживачів макаронних виробів

Терміни проведення дослідження: 2001 рік

Метод дослідження: анкетні опитування(face-to-face)

Географія дослідження: Київ, Львів, Одеса, Донецьк, Дніпропетровськ, Харків



Дослідження ринку макаронних виробів

Компанія: TD Marketing

Тема: дослідження ринку макаронних виробів

Терміни проведення дослідження: жовтень 2001 року

Метод дослідження: аудит торгових точок(Retail Audit)

Географія дослідження: 28 міст

Кількість торгових точок: 3000 торгових точок(супермаркети - 3%; Мінімаркети-11%; продуктові магазини - 38%; кіоски-павільйони - 35%; ринкові торговці -13%)



Дослідження ринку макаронних виробів

Компанія: IRS

Тема: дослідження ринку макаронних виробів

Терміни проведення дослідження: вересень 2006 року

Географія дослідження: Київ, Харків, Дніпропетровськ, Донецьк, Львів, Одеса





  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel + 380 44 233 24 44