Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні п'ятниця 22 листопада 2019|6:16

Маркетингові дослідження / Побутова хімія / Пральні порошки, мило господарське, миючі засоби для посуду

Дослідження споживчих уподобань чистячих засобів

Компанія: TNS Ukraine

Тема: стаття на основі дослідження споживчих переваг чистячих засобів

Терміни проведення дослідження: 2001 рік

Метод дослідження: анкетні опитування

Географія дослідження: Україна



Дослідження споживачів пральних порошків

Компанія: TNS Ukraine

Тема: стаття на основі дослідження споживачів пральних порошків

Терміни проведення дослідження: 2001 рік

Метод дослідження: анкетні опитування(face-to-face)

Географія дослідження: Україна

Кількість опитаних: 2986 чоловік



Дослідження споживчих уподобань при виборі прального порошку

Компанія: Innovative Research Solutions

Тема: дослідження споживчих уподобань при виборі прального порошку

Терміни проведення дослідження: квітень 2006 року

Метод дослідження: анкетні опитування

Географія дослідження: Київ, Львів, Донецьк

Кількість опитаних: 450 чоловік



Дослідження споживчих уподобань рідини для миття посуду

Компанія: Pulse

Тема: дослідження споживчих переваг рідини для миття посуду

Терміни проведення дослідження: червень 2002 року

Метод дослідження: анкетні опитування

Географія дослідження: Київ

Кількість опитаних: 300 чоловік



Дослідження споживчих уподобань при виборі прального порошку

Компанія: Consumer Insights Ukraine

Тема: дослідження споживчих переваг при виборі прального порошку

Терміни проведення дослідження: грудень 2002 року

Метод дослідження: анкетні опитування

Географія дослідження: 24 області України

Кількість опитаних: 730 чоловік

Додаткова інформація: в опитуванні брали участь жінки у віці від 25 до 50 років



Дослідження споживчих уподобань при виборі миючих і чистячих засобів

Компанія: Pulse

Тема: дослідження споживчих перевагпри виборі миючих і чистячих засобів

Терміни проведення дослідження: березень 2003 року

Метод дослідження: анкетні опитування

Географія дослідження: Київ, Донецьк, Харків, Дніпропетровск, Одеса, Львів

Кількість опитаних: 600 чоловік

Додаткова інформація: в опитуванні брали участь жінки у віці від 18 до 65 років, відповідаючі за покупки та ведення домашнього господарства



Дослідження споживчих уподобань при виборі пральних порошків і засобів для видалення плям

Компанія: Pulse

Тема: дослідження споживчих уподобань при виборі пральних порошків і засобів для видалення плям

Терміни проведення дослідження: лютий 2003 року

Метод дослідження: анкетні опитування

Географія дослідження: Київ, Донецьк, Харків, Дніпропетровск, Одеса, Львів

Кількість опитаних: 600 чоловік



Дослідження споживчих уподобань при виборі прального порошку

Компанія: Pulse

Тема: дослідження споживчих уподобань при виборі прального порошку

Терміни проведення дослідження: грудень 2003 року

Метод дослідження: анкетні опитування

Географія дослідження: Київ, Харків, Дніпропетровск, Донецьк, Одеса, Львів

Кількість опитаних: 600 чоловік





  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel + 380 44 233 24 44