Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні неділя 20 січня 2019|22:11

Огляди ринків / Продукти харчування / Продукти снекової групи

Географія досліджень:

Дані в анотаціях до аналітичних оглядів ринку вибрані випадковим чином і можуть бути представлені як за повний звітний рік, так і за проміжні періоди (місяць, квартал, півріччя).

Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2017 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2017 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2015 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Світ. 2014 рік.


Аналіз ринку продуктів з снекової групи. Світ. 2014 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. США. 2012 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Світ. 2012 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Світ. 2011 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Казахстан. 2011 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2009 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2009 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Казахстан. 2009 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Казахстан. 2008 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2007 рік


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2006 рік
... частка продукції перевищила % ...
... компанія "Бріджтаун Фудс Дистрибьюшн Україна" презентувала нову торгову марку "5 Золотих" ...
... в 2006 році збільшилася долю "АВК" на ринку солоних снеки в 2 рази - до 4,5% у грошовому вираженні ...
... лідирують "3 корочки" - 53,55%...
...торгова марка "Флінт" вивела на ринок нову серію "Сухарики з соусом" ...
... в 2006 році на ринок сухариків вийшла компанія "Захід ТМ" ...
... частка торгової марки "Флінт" становить 45%...
... "Люкс", "Лейз", "Чіо", "Прінглз", "Чіпперс", "Храстерс", "Бім Бім" ...
... що купуються найчастіше фісташок по Україні лідирує торгова марка "Мачо" - 16,78%...
...в 2006 році на ринку морських снеки з'явився новий гравець - компанія "Захід ТМ", яка представила під брендом "Капітан" ...
... на ринку фасованих горішків по Україні лідирувала торгова марка "Козацька розвага" - 60,12%...
...% у грошовому вираженні займають фасовані горішки ...
...загальна частка сухариків на ринку снеків в 2006 році склала 45%...
... обсяг українського ринку снеків в грошовому вираженні склав ...
... запустив нову ТМ "Храстерс" концерн "АВК" ...
... 94,9% продажу сухариків в Україні ...
..."Бріджтаун Фудс Дистрибьюшн Україна"(ТМ "3 корочки"), "Меридіан Плюс"(ТМ "Клінское"), "Техноком"(ТМ "Бім-Бім")...
... позицію вийшов смак "холодець з хріном "- 14,9% продажу ...
... обсяг українського ринку снеки склав 48 тис. тонн ...
... найбільш динамічний ріст спостерігається в сегменті рибних закусок ...
...сухарі - лідирують "3 корочки", які отримали 53,55%, далі йде "Флінт" - 45,63%...
...% ринку в різних сегментах займає компанія ТОВ "снеки Експорт" в Україні ...

Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2006 рік
... доводилося 76,5% роздрібних продажів солоних снеків в категорії «сухарики та хлібні чіпси» у фізичному вираженні й 78,7% - у вартісному ...
...%, що позначається і на темпах росту сегменту: сьогодні «сухарі »ростуть повільніше ринку снеків в цілому ...
... вивівши в 2005 році на ринок «Кіріешкі» і «Компашки» нових смаків, вже на початку 2006 року представив новий продукт: «Кіріешкі VIP»(сухарики круглої форми з подвійним смаком)...
... показник впав на 6 відсоткових пунктів натурального і 5 процентних пунктів вартісного обсягу(з 49% до 43,2 % і з 34,2% до 29,2% відповідно ...
... оновлення асортименту - ключовий фактор успіху на ринку снеків ...
...компанії «Емеля» - у лютому 2006 року асортиментна лінійка продукції компанії поповнилася пшеничним сухариками ...
... частка картопляних чіпсів в загальному обсязі продажів солоних снеків збільшилася з 27,4 до 31,5% у фізичному і з 39,5 до 42,7% у вартісному обсязі, а екструдерів - з 7,6 до 9,8% і з 9,4 до 11,4% відповідно ...
... частка сегментів, які на ринку займають картопляні чіпси, так само як і екструдери показала непоганий зростання ...
... «Бріджтаун Фудс», «Схід-Захід», «Дальпіко-Рибсервіс», «Золотий терем», «Сибірський Берег», Чумаков(ПБОЮЛ)...
...% У кількісному вираженні і ця тенденція може зберегтися в найближчі роки не дивлячись на те, що споживання снеків на одну людину в Росії на порядок нижче, ніж в Європі і в США ...
... в 2006 році в Росії, чіпси вживали 39 % населення ...
... частка споживачів упакованих сухариків скоротилася на 7%...

Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2005 рік
... Між компаніями відбувається розподіл часток ринку ...
... "АВК"(ТМ "Мікс"), "Бріджтаун Фудс"(ТМ ChipGo, "Три корочки"), Дніпропетровський КПК(ТМ "Золоте Зерно"), " Крафт Фудз " (ТМ" Люкс ", Cerezos)," Марком-С ", тепер компанія" Снек-Експорт " (ТМ" Козацька розвага ")," Меридіан Плюс " (ТМ" Клінское "), "Сибирский Берег"("Кіріешкі", "Компашки", "Бомбастер", "Чіпсони", Fan), "Світоч"(крекери), "Техноком"(ТМ "Бім Бім"), "Фактор"(ТМ "Флінт" )...
... ємності трьох ключових сегментів українського ринку снеків в 2004 р.: картопляні чіпси - 6,7 тис ...
... канали збуту продукції ТМ "Кондор" розподіляються наступним чином...
... покупки екструдованої снеків "Мікс" знизився з 11,6% до ...
... цю категорію продукції першою, а серед марок виділяють ТМ "Флінт" - 6,7%...
... ситуація на українському ринку відрізняється від ситуації на європейському тим, що ...
... в регіонах попит все ще залежить від ціни товару, тоді як столичні жителі звертають більше уваги на...
... квітні 2005 року змінилася упаковка цього продукту ...
... Lay's -25,8%, Cerezos - 11,4%. Останній був представлений компанією "Крафт Фудз Україна" на українському ринку ...
... 2005 року компанія замінила їх новими: "Піца" і "Кетчуп" ...
... 10,6%. Однак "Крафт Фудз" прийняв рішення зупинити в Україні випуск продукції під цією маркою. Це пов'язано з тим, що...
... питома вага цього продукту в сегменті чіпсів оцінюється на рівні ...
... чіпси Lays підвищили рівень майже вдвічі - з 4,3% до 7,9%, частка Pringles теж повільно, але вірно, зростає - з 1,2% до 1,7%...
... "Сибирский Берег", якій належать сухарние ТМ "Кіріешкі", "Компашки" і "Бомбастер", основний обсяг продажів ...
...орієнтований на молодіжну аудиторію і представлений асортиментній лінійкою ...
... ТМ "Клінское", російська компанія "Меридіан-Плюс", запускає виробництво в Україні ...
... представляла компанія "Марком-С", тепер - "Снек-Експорт". Зміна власника сталася ...
... моніторинг регіонів України показав, що найбільш їх кращі такі смаки ...

Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2005 рік


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2004 рік
...серед дорослого населення міст України з кількістю мешканців понад 50 тис. чоловік споживачами снеків визнав себе кожний другий(54,4%)...
... покупцями сухих закусок є чоловіки(25%), жінки(37%), але найчастіше діти і підлітки(38%)...
... лідером уподобань українців у товарній категорії чіпсів є торгова марка «Люкс»(виробник - KraftFoodsUkraine). З її популярністю в Україні можуть змагатись тільки чіпси ...
... сегмент сухариків буде стрімко рости до тих пір, поки його ємність не зрівняється з вагою ринку чіпсів ...
... респонденти вживали чіпси 2-3 рази в місяць, трохи менше(27,6%) - 1 раз на місяць і рідше, 20,6% - кілька разів на тиждень, 19,5% - один раз на тиждень. У 1,7% опитаних цей продукт є невід'ємною частиною щоденного раціону ...
... торгова марка "Козацька розвага" є найбільш впізнаваний і самоокупуючою маркою солоних горіхів в Україні ...
...% Продуктів екструзійних технологій виробляється українськими підприємствами ...
... російський "Бистров" на ринку каш швидкого приготування є лідером, не в останню чергу завдяки якісній і відомій упаковці ...


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2004 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2003 рік
...У 2003 р. щорічний темп зростання обсягів ринку знизився з 100% до 30-40%...
...обсяги виробництва сухариків - 120 тис.т і чіпсів - 50 тис...
...43% споживачів купують їх раз на тиждень, 19% здійснюють покупку два-три рази на тиждень, а 11% - кожен день або навіть декілька разів на день ...
...У 2004 році ця тенденція посилиться, особливо якщо врахувати зміну каналів розподілу ...

Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2002 рік
...ринок сухариків на Україні зазнав істотні зміни ...

Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2002 рік


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 2001 рік
...виробник "Хрустик" рекомендує для торгових точок ставити ціну до гривні, "Золоте правило" продається по 1,1 грн ...

Аналіз ринку продуктів снекової групи. Росія. 2001 рік.


Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 1999-2000 рік
...чіпси споживають 43% всього дитячого населення України віком 10 - 15 років і 15,4% осіб від 16-ти і більше ...

Аналіз ринку продуктів снекової групи. Україна. 1998 рік
...сьогодні щомісяця реалізується близько 100 тонн чіпсів даної марки, і ця частка на ринку постійно зростає ...



  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel +7 495 663 71 52