Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні понеділок 25 березня 2019|6:39

Огляди ринків / Роздрібна торгівля і громадське харчування / Товари Private Labels

Географія досліджень:

Дані в анотаціях до аналітичних оглядів ринку вибрані випадковим чином і можуть бути представлені як за повний звітний рік, так і за проміжні періоди (місяць, квартал, півріччя).

Аналіз ринку товарів private label. Україна. 2018 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Світ. 2018 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Україна. 2016 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку товарів private labels. Італія. 2016 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Італія. 2016 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Україна. 2015 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Світ. 2015 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Світ. 2014 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Україна. 2012 рік.


Рынок товаров private label. Россия. 2012 год.


Аналіз ринку товарів private label. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Україна. 2009 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Росія. 2009 рік


Аналіз ринку товарів private label. Світ. 2009 рік


Аналіз ринку товарів private label. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку товарів private label. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку товарів private label. Польща. 2008 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку товарів private label. Росія. 2007 рік.


Аналіз ринку товарів private label. Світ. 2007 рік


Аналіз ринку товарів private label. Україна. 2006 рік
... 5% населення України знає, що товар може продаватися під торговою маркою магазину ...
...% нижче ціна на товари під Private Label ...
... приватні торгові марки дозволяють отримувати дохід вище на ...
... рентабельність на продуктах власного виробництва складає ...
...львівська компанія "Інтермаркет" дав власної торгової марки ім'я своєї мережі дискаунтерів - "Барвінок", стала продавати під нею фруктову воду ...
... компанія "АТБ-маркет" розробила 30 найменувань товарів під Private Label ...
... українська роздрібна мережа Fozzy Group розпочала реалізацію товарів під власною торговою маркою "Премія"...
... частка private label в загальному обсязі продажів склала ...
... частка продукції під торговою маркою "Премія" у відповідних товарних категоріях склала ...
... українського ринку роздрібної торгівлі корпорація Fozzy Group(магазини "Сільпо", "Фора" і "Фоззі") вивела на ринок продукти харчування під власною торговельною маркою(ВТМ) "Премія"...
... першовідкривачем у створенні private label стала відома роздрібна мережа Carrefour ...
...% становила торгова націнка магазину ...
... продаються під власними торговими марками магазинів, обходяться споживачеві на ...

Аналіз ринку товарів private label. Росія. 2006 рік
...% від усього асортименту роздрібних мереж ...
... на частку Private Labels в обороті "Пятерочка" доводилося 9%, у "перехрестя" - 3,4%...
... показник out-of-stock в 2006 році склав 17%...
... у Aldi 95% обороту припадає на Private Labels, у Lidl - 95%...
... частка Private Labels від всього ринку продовольства в Росії в 2006 році ...

Аналіз ринку товарів private label. Світ. 2006 рік


Аналіз ринку товарів private label. Україна. 2005 рік
... Частка приватних марок на українському рітейл-ринку мізерно мала. Але тенденції до зростання все-таки простежуються ...
... виробників бутильованої води скоротилася за останні 7 років на 17%...
... в Угорщині вона становить 12%, в Словаччині - 7%, в Чехії -- 6%, у Польщі - 3%...
... мережа супермаркетів "Фуршет", яка пропонує споживачеві приватні марки - консервовані овочі під своєю торговою маркою ...
... з появою в українських супермаркетах подібних власних марок виграють усі учасники ринку ...
... організація власного виробництва вимагатиме 33% від загальної суми витрат на обладнання супермаркету...
... в Україні власні торгові марки є ще малорозвиненим сегментом ритейлу ...
... в ціні товару практично відсутня маркетингова складова ...
... через низькі ціни і просту упаковку психологічно сприймають цю продукцію як ...
... рішення про наповнення торгової полки приймає керівництво мережі, зацікавлена в ...
...лояльно до ідеї private label відносяться і деякі великі російські виробники ...
... в 2005 році власні марки торгових мереж у 38 країнах склали 17% сукупного обсягу продажів ...
... різниця в ціні між брендами і приватними торговими марками становить ...
... продукти представлені в трьох роздрібних мережах: SPAR, "Фуршет" і ...

Аналіз ринку товарів private label. Росія. 2005 рік
... доля заморожених продуктів 25%. Значно їм поступилися безалкогольні напої(12%), снеки та кондитерські вироби(9%)...



  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel +7 495 663 71 52