Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні неділя 17 листопада 2019|22:34

Огляди ринків / Одяг, взуття / Взуття

Географія досліджень:

Дані в анотаціях до аналітичних оглядів ринку вибрані випадковим чином і можуть бути представлені як за повний звітний рік, так і за проміжні періоди (місяць, квартал, півріччя).

Аналіз ринку взуття. Україна. 2018 рік.


Аналіз ринку взуття. Україна. 2017 рік.


Аналіз ринку взуття. Росія. 2017 рік.


Аналіз ринку взуття. Світ. 2017 рік.


Аналіз ринку взуття. Україна. 2016 рік.


Аналіз ринку взуття. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку взуття. Індія. 2016 рік.


Аналіз ринку взуття. Світ. 2016 рік.


Аналіз ринку взуття. Чехія. 2016 рік.


Аналіз ринку взуття. Україна. 2015 рік.


Аналіз ринку взуття. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку одягу. Італія. 2015 рік.


Аналіз ринку взуття. Світ. 2015 рік.


Аналіз ринку взуття. Казахстан. 2015 рік.


Аналіз ринку взуття. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку взуття. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку взуття. Світ. 2014 рік.


Аналіз ринку взуття. Білорусь. 2014 рік.


Аналіз ринку взуття. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку взуття. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку взуття. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку взуття. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку взуття. Світ. 2012 рік.


Аналіз ринку взуття. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку взуття. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку взуття. Казахстан. 2011 рік.


Аналіз ринку взуття. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку взуття. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку взуття. Білорусія. 2010 рік.


Аналіз ринку взуття. Китай. 2010 рік.


Аналіз ринку гумового взуття. Україна. 2009 рік.


Аналіз ринку взуття. Україна. 2009 рік.


Аналіз ринку взуття. Росія. 2009 рік.


Аналіз ринку взуття. Індія. 2009 рік.


Аналіз ринку взуття. Казахстан. 2009 рік.


Аналіз ринку взуття. Туреччина. 2009 рік.


Аналіз ринку взуття. Китай. 2009 рік.


Аналіз ринку взуття. Узбекистан. 2009 рік.


Аналіз ринку взуття. Італія. 2009 рік


Аналіз ринку взуття. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку взуття. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку взуття. Білорусія. 2008 рік.


Аналіз ринку взуття. Туреччина. 2008 рік


Аналіз ринку взуття. Молдова. 2008 рік.


Аналіз ринку взуття. Чеська Республіка. 2008 рік


Аналіз ринку взуття. Іспанія. 2008 рік


Аналіз ринку взуття. Італія. 2008 рік


Аналіз ринку взуття. Китай. 2008 рік.


Аналіз ринку взуття. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку взуття. Росія. 2007 рік


Аналіз ринку гумового взуття та взуття з полімерів. Росія. 2007 рік


Аналіз ринку взуття. Білорусія. 2007 рік


Аналіз ринку взуття. Туреччина. 2007 рік


Аналіз ринку взуття. Китай. 2007 рік


Аналіз ринку взуття. Італія. 2007 рік


Аналіз ринку взуття. Україна. 2006 рік
... скорочення обсягів випуску продукції у хімічному виробництві склало 3,0%...
... збільшився випуск шкір і взуття на 20,9%...
... зростання продажу взуття перевищив показники ...
... Carlo Pazolini, Adami ...
... в Україні середній показник споживання взуття на душу населення становить 2,7 пари ...
...український ринок взуття становить ...
... ємність взуттєвого ринку склала в натуральному виразі 13,2 млн. пар ...
... зростання ринку спостерігається за рахунок збільшення продажів у спеціалізованих магазинах ...
... "Інтертоп", "Монарх", "Взуття для всіх", "Твоє улюблене взуття", Step by Step ...
...на частку організованої торгівлі припадало 43,3% загальних продажів ...
... ємність українського ринку взуття склала ...
... "Взуттєва шафа", "Раса", "Твоє улюблене взуття", Chester ...
... мережа "Монарх" збільшилася на дев'ять торгових підприємств, і зараз вона складається з 57 магазинів ...
...% Задовольняють попит на взуття українські виробники взуття ...
... в 2006 році було експортовано з України взуття на суму $ 61,67 млн ...
...% склав приріст української взуттєвої промисловості в 2006 рік ...
...в Україні дистриб'юторів взуття є ТОВ СП "MTI" ...
... компанія "Пальміра-Рута" розширила свої мережі магазинів взуття і аксесуарів ...
... обсяг реалізованої продукції у виробництві шкір і взуття в 2006 році складає 519 млн. грн ...
...приріст українського ринку взуття становить 12% на рік ...
... в Україні середній показник споживання взуття на душу населення становить 2,7 пари ...
...% взуття, представленої в мережі магазинів "Монарх", вироблено з натуральної шкіри ...

Аналіз ринку взуття. Росія. 2006 рік
...частка виробленого в Росії взуття становить 0,3%...
... жіночого взуття в загальному обсязі ринку становить 48%, чоловічого - 24% та дитячої - 28%...
... обсяг російського ринку взуття склав ...
... жіночої: туфлі - 40,7%, босоніжки і взуття - 34%, зимові чоботи й черевики - 32,2%, Демісезонні чоботи й черевики - 22,8%...
... продажу в порівнянні з минулим сезоном збільшилися на ...
... туфлі - 61%, зимові черевики - 35,4%...
...% необхідного асортименту виробляють ...
... Salamander, Monarch, Belwest, «ЦентрОбувь», Ecco ...
... для російських виробників успішними можуть бути ніші ...
...ТОВ «Бріс-Босфор»(Краснодарський край) та ЗАТ «Взуттєва фабрика" Юнічел "»(Челябінська область), «антилопи», «Вестфаліка», ТОВ «МУЕ Продакшн»(Володимирська область), ЗАТ МОФ «Паризька комуна», ТОВ «Тульська взуттєва фабрика», Ralf Ringer ...
... взуття вартістю 1,5-2,5 тис. руб. становить середньо-середній ціновий сегмент; взуття за ціною від 3 до 4,5 тис. руб. - Середньо-високий сегмент ...
... сегменту найбільш динамічні, продажу взуття тут активно ростуть завдяки зміщення споживчих переваг від низького цінового сегмента, що в свою чергу пов'язано з підвищенням рівня добробуту ...
... 9% взуття надходить з Туреччини, 2% - з Італії ...
...закуповувати всі необхідні матеріали і для верху взуття, і для підошви, а також фурнітуру, оздоблення ...
... відбувається скорочення числа російських підприємств-виробників взуття ...
... структура продажу взуття: на ринках 42%, в спеціалізованих магазинах 25,4%, у фірмових магазинах 10,5%, в універмагах - 6,6%...
...% обсягу продажів. Основним постачальником взуття в Росії є Китай, на який припадає ...
... при виборі взуття, вже перебуваючи в магазині, одні покупці вважають найбільш важливим фактором якість товару(63,7%), для інших значиме місце посідає ціна товару(38,2%), третя важлива широта пропонованого асортименту(14,4%), четвертим - ступінь зручності взуття(13,3%)...
... переважає порівняно недорога імпортна продукція при обмеженому споживчому попиті ...

Аналіз ринку взуття. Світ. 2006 рік


Аналіз ринку взуття. Білорусія. 2006 рік


Аналіз ринку взуття. Німеччина. 2006 рік


Аналіз ринку взуття. Україна. 2005 рік
... Обсяг випуску готової продукції зменшився на 12%, у порівнянні з аналогічним періодом 2004 року, і склав ...
... з ініціативи Кабміну в березні 2005 р. Верховна Рада прийняла Закон "Про внесення змін до Митного тарифу України", згідно з яким були знижені ставки ввозного мита на взуття: пільгова - з 25% до 10%, повна - з 30% до 10%...
... на 62% в кількісному виразі збільшився обсяг імпорту у порівнянні з першим кварталом 2005 року ...
... взуття може дестабілізувати ринок. У першу чергу від цього постраждають вітчизняні виробники найдешевшої взуття ...
...у грошовому вираженні він скоротився на 6%...
... не змогли в сезон ввезти і, як наслідок, продати зимове взуття ...
... в Україну можна ввозити спортивне взуття не дешевше $ 6,5 за пару ...
... в порівнянні з сукупним імпортом тільки за другий квартал 2005 р. зменшилася на 367 млн. грн ...
... 2005 року з КНР завезено 67,1 млн. пар ...
... рентабельність торгівлі вже знизилася на 2-2,5% у порівнянні з 2004 роком ...
... взуттєва мережа "Монарх" складається з 46 магазинів ...
... компанія MTI володіє 28 торговими підприємствами: 16 магазинів "Інтертоп", сім - "ЕККО" і п'ять монобрендових торгових точок ...

Аналіз ринку взуття. Росія. 2005 рік
...При виборі взуття, вже перебуваючи в магазині, найбільш важливим фактором є якість товару - 63,7%, ціна товару - 38,2%, широта пропонованого асортименту - 14,4%, ступінь зручності взуття - 13,3%...
... реклама чоловічого взуття на телебаченні склала ...
...в період з 2003 року по березень 2005 року рекламні витрати фірми RalfRinger склали 46% від всіх витрат на рекламу взуття ...
... основними каналами збуту взуття є торгові центри - 41% купують взуття саме там, з них 17,7 % воліють купувати взуття в спеціалізованих взуттєвих магазинах. Ринки все ще дуже популярні - 22,7% віддають перевагу їх іншим каналам збуту ...
...% припадає на жіночу ...
... тенденція зберігається, і одна з причин цього - зростання купівельної спроможності населення ...
... на кожного жителя Росії припадає по 1,35 пари взуття ...
... ВАТ "Пролетарська перемога" нарощує обсяги випуску взуття ...
...в Москві та Санкт-Петербурзі частка спеціалізованих магазинів де споживачі віддають перевагу купувати взуття перевищує частку ринків ...
... частці на російському взуттєвому ринку локальних брендів ...
... перевищує відповідний показник експорту ...
...в регіонах споживачі прагнуть купувати універсальну взуття внаслідок низької купівельної спроможності населення ...
... частка імпортного взуття становить ...
... Monarch, "Эконика", "ЦентрОбувь", "Білоруська взуття", "Взуття - Шок "," Ecco Пактор ", Docker's," Кіт у чоботях "," Калевала ", Salamander ...
...переваг і очікувань з боку споживачів і вміння досить мобільно і гнучко реагувати на їх зміни, організуємо діяльність у відповідності з поведінкою свого споживача ...
...%, що підтверджує і поява великої кількості взуттєвих центрів та мережевих магазинів ...
...результати вивчення поведінки споживачів взуття дозволяють підтвердити появу нових тенденцій на ринку: тенденції до підвищення ...
... висока собівартість російського виробництва(при припустимому як собівартість російській продукції на 30% вище китайської) і, як наслідок, низька рентабельність бізнесу ...
...% Дешевого взуття імпортного виробництва ...
... виступає одним з найбільш значущих факторів зниження обсягів російського виробництва ...
...% російського взуття експортується в Італію ...
... Санкт-Петербурзі збільшуються обсяги виробництва взуття: динаміка складає 76,9 - 95,6%...

Аналіз ринку взуття. Україна. 2004 рік
... В 2004 році в Україні було виготовлено 19,6 млн. пар взуття ...
... поставки взуття в Україну скоротилися в 13,5 разів, а в грошовому виразі - в 2,8 раз ...
... 2004 роців Україну було офіційно імпортовано 4,6 млн. пар взуття на $ 21,979 млн. Для порівняння: за аналогічний період 2003 року було завезено 62,1 млн. пар на $ 61,474 млн ...

Аналіз ринку взуття. Росія. 2004 рік


Аналіз ринку взуття. Казахстан. 2004 рік


Аналіз ринку взуття. Росія. 2003 рік.


Аналіз ринку взуття. Україна. 2002 рік
...2002 рік ознаменувався бурхливим розвитком взуттєвого роздрібу ...
...на розвиток роздрібу перемикається і інший великий імпортер - ТОВ "Карло Пазоліні Індастрі"...

Аналіз ринку взуття. Росія. 2002 рік


Аналіз ринку взуття. Україна. 2001 рік
...Протягом останніх трьох років спостерігається стійке зростання продажу взуття. У 2001 році він склав ...
...столичний ринок переповнений продукцією регіональних виробників ...

Аналіз ринку взуття. Росія. 2001 рік


Аналіз ринку взуття. Україна. 2000 рік
...В останні десять років на нашому ринку спостерігалася тенденція до зменшення масштабів виробництва за рахунок дроблення великих підприємств ...

Аналіз ринку взуття. Росія. 2000 рік


Аналіз ринку взуття. Україна. 1999 рік
...У кількісному виражені офіційні поставки зросли, а в грошовому виражені скоротилися з $ 23 млн(за 9 місяців 1999 року) до $ 21 млн...

Аналіз ринку взуття. Україна. 2019 рік.


Аналіз ринку взуття. Росія. 2019 рік.




  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel + 380 44 233 24 44