Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні четвер 17 серпня 2017|11:38

Огляди ринків / Продукти харчування / Майонези, соуси

Географія досліджень:

Дані в анотаціях до аналітичних оглядів ринку вибрані випадковим чином і можуть бути представлені як за повний звітний рік, так і за проміжні періоди (місяць, квартал, півріччя).

Деякі графіки і діаграми з оглядів ринку даного розділу (безкоштовний демонстраційний доступ)

Аналіз ринку гірчиці. Україна. 2017 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Україна. 2017 рік.


Аналіз ринку майонезу. Україна. 2017 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Україна. 2017 рік.


Аналіз ринку майонеза. Росія. 2017 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Росія. 2017 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Росія. 2017 рік.


Аналіз ринку майонезу. Україна. 2016 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Україна. 2016 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Україна. 2016 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку майонезу. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих і гірчичних соусів. Україна. 2015 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Україна. 2015 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку майонезу. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих і гірчичних соусів. Казахстан. 2015 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Світ. 2015 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих і гірчичних соусів. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку майонезу. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку майонезу. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих і гірчичних соусів. Світ. 2014 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих і гірчичних соусів. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Світ. 2014 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Світ. 2014 рік.


Аналіз ринку майонезу. Білорусь. 2014 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих і гірчичних соусів. Світ. 2014 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Казахстан. 2014 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Білорусь. 2014 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку майонезу. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку майонезу. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих і гірчичних соусів. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих і гірчичних соусів. Світ. 2013 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Світ. 2013 рік.


Аналіз ринку майонезу. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих і гірчичних соусів. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку майонезу. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Індія. 2012 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку майонезу. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку майонезу. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих і гірчичних соусів. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку майонезу. Казахстан. 2011 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Казахстан. 2011 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Казахстан. 2011 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку майонезу. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих і гірчичних соусів. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку майонезу. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку майонезу. Білорусія. 2010 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Світ. 2010 рік.


Аналіз ринку майонезу. Казахстан. 2010 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Україна. 2009 рік.


Аналіз ринку майонезу. Україна. 2009 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Україна. 2009 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Україна. 2009 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Росія. 2009 рік.


Аналіз ринку майонезу. Росія. 2009 рік.


Аналіз ринку гірчиці. Росія. 2009 рік.


Аналіз ринку майонезу. Білорусія. 2009 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Казахстан. 2009 рік.


Аналіз ринку майонезу. Казахстан. 2009 рік


Аналіз ринку кетчупу. Казахстан. 2009 рік.


Аналіз ринку майонезу. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку кетчупу. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Україна. 2008 рік.


Аналіз ринку майонезу. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку кетчупу. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку кетчупу. Казахстан. 2008 рік


Аналіз ринку майонезу. Казахстан. 2008 рік


Аналіз ринку майонезу. Білорусія. 2008 рік


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Казахстан. 2008 рік


Аналіз ринку кетчупу. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку майонезу. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Росія. 2007 рік


Аналіз ринку кетчупу. Росія. 2007 рік


Аналіз ринку майонезу. Росія. 2007 рік


Аналіз ринку кетчупу. Україна. 2006 рік
... Експорт українського кетчупу склав 1,4 тис.. тонн ...
... було відправлено в Росію 71% від загального обсягу поставок ...
... імпорт кетчупу в Україну становив 213 тонн ...
... експортна ціна складала 872 USD / т ...
... обсяги поставок з України складають 0,9 тис. тонн томатної пасти...
... домінує трійка виробників Агроекопродукт " (ТМ" Верес "), ЗАТ" Чумак "і Nestle SA''Волиньхолдинг"(ТМ "Торчин"), що забезпечує 92,2% обсягу роздрібних продажів ...
... продукція місцевих виробників забезпечила українському роздробі 97,3% продажу кетчупу ...
..."Кетчу", "Кухарський", "Томатті" ...
... в 2006 році соус "шашлична" зайняв 30,3% роздрібних продажів ...
... другий за обсягами продажів в Україні став кетчуп " лагідний " (" Ніжний "," Делікатне "), що забезпечили 22,8% обсягів роздрібних продажів ...
... ВАТ" Луцьк Фудз "в 2006 році отримав в АКБ" Укрсоцбанк "кредит на ...

Аналіз ринку майонезу. Україна. 2006 рік
... виробництво майонезу в склало 16,2 тис. тонн ...
... за ним слід ЗАТ "Львівський ЖК" з обсягом 1,7 тис. тонн ...
... в Україні було вироблено 113 тис. тонн майонезу, що на 7,8 тис. тонн ...
... виробили 1 тис. тонн і 947 тонн майонезу ...
... виробництво майонезу в Україні склало 11,6 тис. тонн, що на 29% менше, ніж...
... спостерігається скорочення обсягів виробництва майонезу на 13%...
... лідером виробництва майонезу став ВАТ "Волиньхолдинг", якою вироблено ...
... було вироблено 124,6 тис. тонн майонезу, що на 6,3 тис. тонн ...
... виробники забезпечили на 50,2% роздрібних продажів ...
... львівський оліяжиркомбінат(ТМ "Щедро"); запорізький "Оліс" з однойменною ТМ, компанія "Прайм-Продукт" ...
... в 2006 році чистий(без добавок) майонез на українському ринку був поза конкуренцією ...
... показник приросту в сегменті 501 -1000 р склав 18,1% у 2006 році ...
... середня по масложирової галузі рентабельність виробництва майонезів становить %...
... в 2006 році виробництво майонезу в Україні склало 13 тис. тонн, що на 8% менше ...
... в 2006 році приріст виробництва майонезів і білих соусів склав 2,4%...
... недосяжним лідером вже кілька років залишається Волинська область - на її частку довелося 31,3% галузевого випуску ...
...випуском майонезів і білих соусів займалися 83 підприємств ...
... знизилася частина всеукраїнського виробництва у "Волиньхолдинг" - на 1,4%...
... компанія "Прайм-Продукт" наростила частку в галузевому виробництві на 1,1%, "Чумак" - на 1,6%...

Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Україна. 2006 рік
... частка продажу холодних соусів у 2006 році становила 5,6%...
... заправки для салатів збільшили свою частку на 0,17%...
... зростання ринку майонезу становить 7%...
... Nestle SA(TM "Торчин Продукт"), Unilever(TM Calve), "Авіс"(ТМ "майо")...
... зростання частки гарячих соусів у 2006 році склав 0,12%...
... частка ринку низького цінового сегменту соусів і кетчупів складає 25%...

Аналіз ринку гірчиці. Україна. 2006 рік
... було випущено 7,6 тис. т гірчиці, що на 1,5% більше ...
... спостерігалося скорочення площ під гірчицею ...
... компанія "Ясен" в 2006 році вивела гірчицю в дой-пак ...
... частка гірчиці в українському роздробі склала ...

Аналіз ринку кетчупу. Росія. 2006 рік.


Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Росія. 2006 рік


Аналіз ринку майонезу. Росія. 2006 рік
... "МЖК"(ВАТ "Московський жировий комбінат") - 25%, "Мрія господині"(СП "Хайнц-Петросоюз", Санкт-Петербург) - 22%, Сalve(ТОВ "Юнілевер СНД", Москва)...
... споживачами майонезу є 93% городян ...

Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Казахстан. 2006 рік
... споживання кетчупу склало 62%...
... на рекламу марки "Арома" було витрачено витрачено 224 234 $ ...
...% населення Казахстану вибрали критерій якості при купівлі кетчупу і соусу ...

Аналіз ринку кетчупу. Україна. 2005 рік
... Ринок томатних та інших червоних соусів формують основні гравці: Nestle SA(ТМ "Торчин Продукт"), Unilever(TM Calve), "Балтімор"(однойменна ТМ плюс "Східний Гурман" та "Краснодарі"), "Верес", "Луцьк -Фудз " (ТМ" Руна ");" Состра " (" Папрічі "," Палітра кулінарії ")," Чумак " (однойменна ТМ та" Дарина "). Декілька особняком стоять "Марлі Лтд." та "Глобал-Сервіс" - лідери "підсегмента" соусів грузинської кухні(сацебелі і ткемалі) з ТМ "Сімейний Рецепт" та "Дідусь Датіко" ...
... ситуація і з кетчупом, яким у нинішньому сезоні навряд чи вдасться подолати 7%-ий бар'єр росту ...
...46,2% респондентів віддають перевагу скляній пляшці, а пластиковий пакетик або пластикову пляшку вибрали 18,9 і 19,2% відповідно ...
... дрібні виробники, не маючи фінансової можливості для реалізації цієї стратегії, змушені дотримуватися стратегії Push("виштовхування"), тобто зосереджувати комерційні та маркетингові зусилля на посередника ...
... 51,7% - це тип кетчупу(гострий, солодкий і т.п.), що частково можна пояснити активність великих виробників, які можуть собі дозволити все нові і нові види кетчупів ...
... виробництво кетчупів і томатних соусів в Україні в листопаді 2005 р. склало 5,38 тис. тонн, що на 13%...
... частка продажу кетчупів в скляних пляшках становить ...
... продукція херсонського підприємства ПВКФ "Пані Крістіна" займає 3% ринку ...

Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Україна. 2005 рік
...Nestle SA(ТМ "Торчин Продукт"), Unilever(TM Calve), "Авіс"(ТМ "майо"), "Состра"(ТМ "Папрічі", "Палітра кулінарії"), "Чумак", "Верес" ...
..% і збереже таку ж динаміку як мінімум протягом ...
... споживання червоних і білих соусів в Україні піддана меншим сезонним ...
...була сформована нова соусна ніша ...
... року виробництво цієї продукції склало ...
... настільки широкий асортимент товару, що покупець не завжди може в ньому розібратися ...
... піки споживання -- з листопада до середини січня ...
...на тлі зимово-весняного подорожчання гнучкої упаковки(пов'язаної зі світовим зростанням ціни на нафту)...
... Kuhne(Німеччина) і Heinz(США) продовжують впевнено займати елітний сектор соусна ринку ...
... сегмент соусів ще занадто малий, для того, щоб впливати на вже сформовані ринки ...
... "Тартар", "Французький з гірчицею", "Китайський з овочами", "Італійський з овочами" ...
... з використанням активного маркетингу в точках продажу(в період вересень-жовтень)...
... соуси користуються попитом лише у великих містах ...
...за даним показником Calve не перетинаються ні з однією з присутніх в Україні марок ...
... маркетингова стратегія компаній. Замість того, щоб сконцентруватися на ...
... його український дистрибутор "Вітекс Інвест" ...
... переглянуть свою пропозицію, зменшивши асортимент ...
...гірчичним соусом, "Тартар", "1000 островів" ...
... продаються соуси на грибної основі і до курячому м'ясі ...
... салатні заправки(дрессінги): "салатні трави", "салатних коктейлей "," Сирний крем "та соус" 1000 островів "...
..."Состра" ввела на ринок нову марку "Володар смаку", що представляє серію
із п'яти червоних і шести соєвих соусів ...
... к "АВІС" підключився один з найбільших в Україні виробників гірчиці і
хрону - "Вінницька харчосмакова фабрика" ...
... "Чумак" увів в асортимент білі заправки(дрессінги): "салатні трави",
"салатних коктейль", "Сирний крем" ...

Аналіз ринку майонезу. Україна. 2005 рік
...ВАТ "Волиньхолдинг" - 4,6 тис. т , ЗАТ "Львівський РК" - 2,2 тис. т майнез ...
... Nestle SA(ТМ "Торчин Продукт"), "Авіс", "Агрокосм " (ТМ" Щедрий Дар ")," Київський МОЗ " (ТМ" Олком ")," Марг Вест " (ТМ" Славолія ")," Одеський ЖК " (ТМ" Сонячна Долина "), "Харківський ЖК" і "Чугуевпродукт", "БЕСТ", "Нововодолазький ЖК"(ТМ "Жирнов"), "Оліс", "Форес", "Енергія"(ТМ "Таврійський Смак") "Балтімор", "Верес", "Чумак", Unilever ...
... 150,3 тис. т майонезу, що на 24,6 тис. т(на 19,6%) перевищує обсяги ...
...2005 року експансію на національний ринок почав "Він-Мар" з потужностями на Вінницькому масложирового комбінату(член російсько-української "Групи КМТ")...
... незважаючи на активну експансію Доі-пака, залишаються сильними позиції "скла" і СКО і твіст-офф банки...
...приріст виробництва майонезу - на 34%...
... в Україні було вироблено 82,6 тис. тонн майонезу, що на 7,7 тис. тонн(на 10,3 %) перевищує ...
... лідером виробництва майонезу став ВАТ "Волиньхолдинг", що зробив ...
. .. залишки готової продукції на підприємствах склали ...

Аналіз ринку гірчиці. Україна. 2005 рік
... Року в даному секторі домінували закордонні компанії(наприклад, ТМ Kamis і Haas)...
... на ринку з'явилася українська гірчиця спеціальних м'яких сортів або із пом'якшуючими добавками(наприклад, горіх) під маркою "Верес" ...
... 38%, але при цьому дорожче ...
... ціновий рівень - теж відрізняється, оскільки українська гірчиця ...

Аналіз ринку майонезу. Росія. 2005 рік
... найбільш ефективне співвідношення збутових витрат на одиницю операційного прибутку демонструє марка Calve(ТОВ "Юнілевер СНД", Москва), оскільки частка цієї марки у виручці компанії значно перевищує її виважену долю ...

Аналіз ринку кетчупу. Росія. 2005 рік
... 2005 року місткість ринку соусів - 161 тис. тонн, тобто зріс на 5% по відношенню до 2004 року. У вартісному вираженні цей показник виріс на 22% - до $ 219 млн ...
... сегмент "преміум" є найбільш швидко зростаючим ...
... 14,6%, ТОВ "Юнілевер СНД"(Москва) - 6,4%, ЗАТ "Хaйнц СНД"(Москва) - 5,35%...
...% припадає на соуси середнього цінового сегмента. У свою чергу, продукції економ-класу належить ...
... Kraft(Kraft Foods Deutschland GmbH, Німеччина), Kuhne(Carl Kuhne KG(GmbH Co), Німеччина), Saarioinen(Saarioinen OY, Фінляндія), Tabasco(McIlhenny Company, США), Kikkoman(Kikkoman Corporation, Японія)...
... найбільшою популярністю користуються кетчупи в скляній тарі ...
... завдяки росту популярності продуктів швидкого приготування та харчування поза домом попит на готові соуси збільшується ...
... падіння попиту характерно для періоду з кінця зими до середини осені, підвищення припадає на осінньо-зимовий період, а пік активності споживання - на новорічні свята ...
... в сегменті "Економ" лідирують три торгові марки з практично рівними частками ...
...% - займає торгова марка "Зелений велетень"(Green Giant), що належить американській компанії General Mills Inc ...
...споживання томатної пасти в Південному ФО становить 0,9 кг на ...
... "Скатерть-самобранка"(ТОВ "Гора-Центр", Московська область) - його частка становить 5,3%...
... характеризується найбільшою купівельною активністю, до нього, як правило, великий інтерес виробників ...
..."Помідорка"(Eurospirit SA, Італія), "Томадоша"(ТОВ "Кубанська томати", Краснодарський край), "Балтімор"(ТОВ "Балтимор-Краснодар")...
... на долю яких припадає по 10,7% ринку ...
... "Преміум" сегмент представлений значно меншою кількістю марок, серед яких ...
...сегмент "стандарт" відрізняється найвищою насиченістю, отже, саме в ньому розгортається найбільш гостра конкурентна боротьба. Це пояснюється тим, що ...

Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Росія. 2005 рік
... обсяг ринку інноваційних соусів склав 17 тис. тонн ...
... частка імпорту склала 65%...
... продажу гарячих соусів склали 4,7%...
... ООО "Балтімор-Холдинг"(Санкт - Петербург) - 50% ринку, ПГ "Петросоюз"(Санкт-Петербург) - 14,6%...
...% припадає на соуси середнього цінового сегмента ...

Аналіз ринку кетчупу. Україна. 2004 рік
... Українські компанії випустили 51,199 тис.т кетчупів і томатних соусів, що на 21,6% більше ...
... особливо популярний не дорогий український кетчуп в Росії ...
...% ринку кетчупів контролював ВАТ "Волиньхолдинг "...
...Україна поглинула 7,6 тис.т імпортної томатної пасти ...
... 2004 році експортні поставки кетчупів виросли на ...
...%, але темпи зростання імпортних поставок в Україну ...


Аналіз ринку майонезу. Україна. 2004 рік
..."Київський маргариновий завод"(ТМ "Олком") - 3%; безмарочний "Харківський жиркомбінат" - 5%...
... український ринок майонезу увійшов у стадію насичення, тому особливого росту ...
... 2004 році темпи зростання тримаються на рівні 13,8%...
...% Імпорту складає продукція російських виробників майонезу ...
...% експорту майонезу Україна направляє в Молдову ...
... салатні соуси торгової марки "майо"(компанії "Авіс"), так звані, дрессінг і салат -фікси ...
... майонезів на дущу населення, Україна споживає 2,98 кг в рік ...
...просування нових марок майонезу на загальноукраїнських ринках ускладнюється наявністю великої кількості місцевих виробників ...
... під торговою маркою "Торчин Продукт" - соуси "Тартар", "Пікант" і "Паприка", приготовані ...
...виробників майонезної продукції припадає 58% галузевого випуску ...
...% загального обсягу виробництва. Ядром майонезної галузі є Західний регіон ...



Аналіз ринку майонезу. Росія. 2004 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Росія. 2004 рік.


Аналіз ринку кетчупу. Україна. 2003 рік
... на одного мешканця припадає не більше 0,59 кг кетчупу на рік...
... щорічний приріст обсягів продажу кетчупів становить...
..."Волиньхолдинг"(ТМ "Торчин Продукт"), "Чумак" (ТМ "Чумак", "Дарина")......"Верес. Пікнік" - 4,5% ринку, "Пані Крістіна" - 3%, "ВІКІ" - 2,7%...
... "Балтімор" на українському ринку становить 3,6%...
... переважає шашличний смак, йому віддає перевагу більше 45% споживачів...
... 38,3% споживачів віддають перевагу кетчупам в щільному пакеті з пробкою(дой-пак), 19,3% - у скляних пляшках і 12,1% - в пластиковій тарі...
... частка продажу імпортної продукції в Україні не суттєва - 5-7%...
... частка продукції ЗАТ "Чумак" на ринку кетчупів становить 16%, "Юнілевер" - 1,5 - 2%...
... Рентабельність виготовлення кетчупів складає в середньому 10%...
... Є сім лідерів. "Торчин продукт" займає 68% споживчого ринку, "Чумак" - 16%, з яких...
... Що ж ще потрібно, щоб витіснити заморські ненатуральнісоуси з вітчизняного ринкового поля?...
....До того ж до цих пір актуальне питання якості, для з'ясування якого ...
...Внутрішня конкуренція дозволяє поставити надійні перепони на шляху неякісного імпорту ....tt


Аналіз ринку майонезу. Україна. 2003 рік
...Доля майонезу в загальноукраїнському споживанні соусів становить 80%, на кетчупи та томатні соуси припадає близько 18%, а частка хрону, гірчиці та інших "покращувачів смаку" - не більше 2%...
...український ринок майонезу близький до насичення ...
...в 2003 році підприємства випустили близько 115 тис.т майонезу(в 2002 році - 110,125 тис...
..."Волиньхолдинг" - в 2003 році випустив 40,7 тис.т соуса ...
...тенденцію можна пояснити і пристрастю українців ...
...експортують переважно в Росію ...

Аналіз ринку майонезу. Україна. 2002 рік
t...обсяги продажів майонезу стабільно зростали ... в 2000 р. - 31% у порівнянні з 1999 р., у 2001-му році - 32% у порівнянні з 2000 р., у 2002 році - 5%. Називають три основні причини такого істотного зростання продажів: по-перше ...
...лідером на ринку майонезу є компанія "Волиньхолдінг", яка продає продукцію під марками "Торчин Продуктquot,і " Ніва"...
...в 2002 р. було експортовано 2,5 тис. т майонезу, що на 90% більше, ніж у 2001 р...
...в 2002 році з'явилася нова категорія виробників білих соусів. На майонезний ринок почали виходити відомі вітчизняні харчові компанії, які мають ...
...з України експортовано 2,394 тис.т майонезу ...tt

Аналіз ринку білих, червоних, соєвих та гірчичних соусів. Україна. 2000-2001 рік
tt...за ціновимкритерієм можна розділити на три групи. Дешевий майонез, за оптовою ціною до 1 грн. за 250-грамову упаковку. На цю групу припадає близько 15-20 % у загальному обсязі продажів. Соуси середньої цінової категорії, за оптовою ціною від 1 грн. до 1,50 грн.-понад 70 % обсягу продажів. Дорогі продукти, ціною від 1,50 грн. за 250-грамові упаковку. Їхня частка в продажах є досить незначною і складає близько 10-15 %...

Аналіз ринку майонезу. Україна. 2000-2001 рік
...За три місяці 2001 року підприємства виробили 12 431 т майонезу порівняно з9 947 т у відповідний період минулого року, маючи приріст на рівні ...

Аналіз ринку кетчупу. Україна. 2000-2001 рік
...З виходом на ринок кетчупу нових марок посилюється конкуренція між виробниками як у сегменті недорогих кетчупів, так і в сегменті premium ...

Аналіз ринку майонезу. Україна. 1999 рік
...65% майонезу продається в скляних банках, 26,7% - в поліетиленових пакетах, 5,4% - в тубах, 2,3% - в пластикових коробках, 0,4% - в картонних пакетах, 0,2% - в пластикових пляшках ...

Аналіз ринку майонезу. Україна. 1998 рік
...Стабільність попиту і доступність технології виготовлення обумовлюють досить високу рентабельність його виробництва ...



  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2017 Alliance Capital Management Tel +7 495 663 71 52