Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні четвер 17 січня 2019|24:22

Огляди ринків / Продукти харчування / Приправи та спеції

Географія досліджень:

Дані в анотаціях до аналітичних оглядів ринку вибрані випадковим чином і можуть бути представлені як за повний звітний рік, так і за проміжні періоди (місяць, квартал, півріччя).

Аналіз ринку спецій і приправ. Україна. 2017 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Світ. 2017 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Україна. 2015 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Казахстан. 2015 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Італія. 2014 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Іспанія. 2014 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Світ. 2014 рік.


Аналіз ринку спецій та приправ. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку спецій та приправ. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Світ. 2012 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку коріандру. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку імбиру. Індія. 2011 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Індія. 2010 рік.


Аналіз ринку спецій і приправ. Світ. 2010 рік.


Аналіз ринку спецій та приправ. Україна. 2009 рік.


Аналіз ринку спецій та приправ. Росія. 2009 рік


Аналіз ринку спецій та приправ. Китай. 2009 рік


Аналіз ринку спецій та приправ. Світ. 2009 рік


Аналіз ринку імбиру. Світ. 2009 рік.


Аналіз ринку спецій та приправ. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку спецій та приправ. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку спецій та приправ. Світ. 2008 рік


Аналіз ринку спецій та приправ. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку спецій та приправ. Росія. 2007 рік
... обсяг російського ринку спецій склав ...
... "Проксіма" ТМ "Пріправич", "Проммікс" ТМ "Чарівне дерево", "Арікон Трейд" ТМ "Магія сходу", "Колві" ТМ "Магета", "Індана" ...
... зростання ринку склав 8% у натуральному і 18% у вартісному вираженні ...

Аналіз ринку спецій та приправ. Світ. 2007 рік


Аналіз ринку спецій та приправ. Україна. 2006 рік
...% населення користуються приправами ...
... основні продажі припадає на Київ ...
... в Україні імпортувалося спецій та приправ на суму ...
... основним постачальником сировини є Індія - 55%...
... фасовані спеції та приправи на український ринок надходять з Хорватії та Польщі ...
...із загальної кількості присутніх на українському ринку спецій та приправ на долю фасованих в м'яку упаковку доводиться ...
... Мівіна "," Еко "," Ароматика "," Бистрінка "," Мрія "...
... на Україну припадає 1% світового імпорту перцю ...
... імпорт чорного і білого перцю(включаючи мелений) в Україну склав 3903 тонн ...
...основними українськими компаніями-імпортерами немолотого чорного перцю виступали ДП "Кондитерська корпорація" Рошен ", ДПФ" Екотехніка-М "...
... основними виробниками цейлонський кориці виступають Мадагаскар, Сейшели ...
... в 2006 році ціни на китайську цілу корицю склали ...
...імпорт кориці виріс на 18%, до 169 тонн ...
... частка Індонезійського товару склала 55,8% поставок ...
... 99,9% кориці поставляється в Україну вже в меленому вигляді ...
... ДП "Кондитерська корпорація" Рошен ", ТОВ" Укрфруктопостач ", ПП" Продмастер "...
...обсяг поставок мускатного горіха склав 6,6 тонн ...
... в Україні подорожчав лавровий лист до 12 грн. на кг ...

Аналіз ринку спецій та приправ. Росія. 2006 рік


Аналіз ринку спецій та приправ. Світ. 2006 рік.


Аналіз ринку спецій та приправ. Росія. 2005 рік
...обсяг російського ринку спецій, пряностей і приправ склав в 2005 році $ 118 млн.(без урахування HoReCa)...
... сегмент збільшився в 2005 році в порівнянні з 2004-м на 18% у натуральному вираженні й на 20% - у вартісному ...
... цінові сегменти: нижній(1,5-4 руб. за стандартний пакет 20 г), середній(5-11 руб. за пакет), преміум(15-19 руб. за пакет, 30-40 руб. за баночку), а також сегмент люкс(від 100 руб. і вище). Найбільшого розвитку отримав середній ціновий сегмент ...
... основною тенденцією на ринку є досить швидке зростання сегмента універсальних приправ за рахунок спеціалізованих ...
...частка універсальних приправ в грошовому вираженні збільшилася на 8% і склала в 2005 році 53%...
...Cycoria, Nestle, Podravka, Unilever ...
... частка російських виробників у продажах приправ за розглянутий період склала 18%...
... Kamis рекламувалася в 2004 році 1114 разів, а в 2005-му - всього 87 раз; Santa Maria в 2004 році - 172 рази, а в 2005 році 1 раз; Premier - в 2004 році 4 рази і 1 раз, Cykoria - 12 виходів реклами в 2004 та 2005 рр. ...
... динаміку зростання ринку не можна назвати дуже високою, але постійно з'являються нові гравці, в основному в категоріях середнього та нижнього цінового сегмента, де простіше конкурувати у питаннях якості, свідчать про те, що ринок до кінця не сформований ...
... ринок спецій, пряностей, приправ має яскраво вираженою сезонністю ...
... тенденцій ринку є збільшення пропозиції спецій в якісної полноцветной багатошаровій упаковці російськими виробниками...
... зростання купівельного попиту на якісні спеції, причому враховується як якість вмісту, так і якість упаковки ...

Аналіз ринку спецій та приправ. Світ. 2005 рік.


Аналіз ринку спецій та приправ. Україна. 2004 рік
...Імпорт кориці скоротився до 79,4 тонн, що на 47,4% або 71,5 тонн менше ...
... на індонезійський товар припадає 90,2% поставок, а інший обсяг припав на ...
... призвело до значного зниження імпорту мускатного горіха ...
... ввезення чорного і білого перцю(виключаючи мелений) в Україну склав 2555 т. Це на 19%...
...на внутрішньому ринку її основними споживачами є хлібопекарські підприємства та безпосередньо населення ...
... в 2004 році спостерігається відмінність: європейські країни-експортери - 75,5 %, безпосередні країни-виробники - 24,5 %...
... виробництво склало вже 366,511 тис. т, що на 56% більше ...
...буде збільшуватися в першу чергу у зв'язку з тим, що ринок спецій та приправ продовжує розвиватися. Збільшення доходів населення також сприятиме зростанню інтересу населення до споживання різноманітної їжі і більшого використання спецій ...


Аналіз ринку спецій та приправ. Україна. 2003 рік
...ємність цього ринку становить $ 10 млн. в рік ...
...асортименту приправ в 2003 році заявило відразу кілька відомих торгових марок ... "Мівіна", Galina Blanca, Knorr ...
...недавно і новий український виробник, який випустив спеції та приправи під "майонезною" ТМ "Услада"...

Аналіз ринку спецій та приправ. Україна. 2001-2002 рік
...сьогодні на українському ринку переважають закордонні торгівельні марки, такі як Vegeta(Польща) - 25% ринку, Maggi "Букет приправ"(Польща) - 15%, KAMIS -18%, Knorr(Польща)- 9%, Delikat ...
...Зараз на ринку представлено 15 - 20 торгових марок пряностей ...

Аналіз ринку спецій та приправ. Україна. 2000 рік
...За оцінками операторів ринку, 70% збуту припадає на спеціалізовані приправи, такі як "для мяса", "для риби", "для шашлика", "для куркиquot, і т. п. Найбільшим попитом користуються спеції в упаковках ...



  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel +7 495 663 71 52