Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні неділя 26 жовтня 2014|11:29

Огляди ринків / Реклама / Реклама (загальне)

Географія досліджень:

Дані в анотаціях до аналітичних оглядів ринку вибрані випадковим чином і можуть бути представлені як за повний звітний рік, так і за проміжні періоди (місяць, квартал, півріччя).

Аналіз ринку реклами. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку реклами. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку реклами. Світ. 2014 рік.


Аналіз ринку реклами. США. 2014 рік.


Аналіз ринку реклами. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку реклами. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку реклами. США. 2013 рік.


Аналіз ринку реклами. Світ. 2013 рік.


Аналіз ринку реклами. Казахстан. 2013 рік.


Аналіз ринку реклами. Канада. 2013 рік.


Аналіз ринку реклами. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами. Казахстан. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами. Литва. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами. Франція. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами. Узбекистан. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами. Азербайджан. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами. Китай. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами. Білорусь. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами. Великобританія. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами. США. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами. Латвія. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами. Німеччина. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами. Світ. 2012 рік.


Аналіз ринку реклами. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами. Таджикистан. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами. Великобританія. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами. Литва. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами. Молдова. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами. Казахстан. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами. США. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. Світ. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами. Білорусь. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами. Латвія. 2011 рік.


Аналіз ринку реклами. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. Казахстан. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. Польща. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. Німеччина. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. Молдова. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. Таджикистан. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. Світ. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. Латвія. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. Білорусь. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. Індія. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. Естонія. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. США. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. Азербайджан. 2010 рік.


Аналіз ринку реклами. Україна. 2009 рік


Аналіз ринку реклами. Росія. 2009 рік


Аналіз ринку реклами. Молдова. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами. Латвія. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами. Узбекистан. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами. Казахстан. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами. Китай. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами. Білорусь. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами. Естонія. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами. Польща. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами. Світ. 2009 рік


Аналіз ринку реклами. Великобританія. 2009 рік


Аналіз ринку реклами. США. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами. Філіппіни. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами. Німеччина. 2009 рік.


Аналіз ринку реклами. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку реклами. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку реклами. Латвія. 2008 рік


Аналіз ринку реклами. Молдова. 2008 рік.


Аналіз ринку реклами. Білорусь. 2008 рік.


Аналіз ринку реклами. Казахстан. 2008 рік


Аналіз ринку реклами. Німеччина. 2008 рік


Аналіз ринку реклами. Японія. 2008 рік


Аналіз ринку реклами. Естонія. 2008 рік.


Аналіз ринку реклами. Китай. 2008 рік


Аналіз ринку реклами. Азербайджан. 2008 рік.


Аналіз ринку реклами. Великобританія. 2008 рік


Аналіз ринку реклами. США. 2008 рік


Аналіз ринку реклами. Світ. 2008 рік


Аналіз ринку реклами. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку реклами. Росія. 2007 рік


Аналіз ринку реклами. Молдова. 2007 рік.


Аналіз ринку реклами. Естонія. 2007 рік


Аналіз ринку реклами. Китай. 2007 рік


Аналіз ринку реклами. Світ. 2007 рік


Аналіз ринку реклами. Казахстан. 2007 рік


Аналіз ринку реклами. Латвія. 2007 рік
... обсяг реклами в пресі у порівнянні з 2006 роком скоротився на 46% і склав 1,44 млн. квадратних сантиметрів ...
... LMT, Bite, Tele2, Parex, L'Oreal, Rebus, Ream Latvija, Varner Baltija, Direct Office, Latvijas Loto ...
... на телебаченні обсяг реклами скоротився на 25% - 28,9 тисяч хвилин ...
... Радиореклама в 2007 році зменшилася на 37% і склала 13,8 тисячі хвилин ...

Аналіз ринку реклами. США. 2007 рік


Аналіз ринку реклами. Італія. 2007 рік


Аналіз ринку реклами. Великобританія. 2007 рік


Аналіз ринку реклами. Білорусія. 2007 рік


Аналіз ринку реклами. Україна. 2006 рік
...% або на 94,7 млн. грн., У порівнянні з 2005 роком, до 290,6 млн. грн ...
... обсяг наданих рекламних послуг в Україні в 2006 році збільшився на 67,5%...
... в Україні обсяг ринку product placement оцінюється в 3 млн. доларів ...
... лідером з розміщення прихованої реклами є телебачення...
... в телепередачах, телешоу, серіалах і телефільму реклама показала зростання в 36%...
... рекламний ринок перевищив $ 835 млн., і склав 46,2%...
... обсяг наданих рекламних послуг збільшився на 85,4%, або на 77,5 млн. грн ...
...витрачених на рекламу $ 511,5 млн. були спрямовані саме в медіа ...
... бюджети на розміщення реклами в пресі ростуть, але це не стосується ділових видань ...
... багаторічне лідерство телебачення як самого важливого рекламного носія йде в минуле ...
... в структурі рекламного(медійного) ринку змін не сталося ...
...обсяг ринку реклами в медіа в Україні становить 689,3 млн. доларів ...
... зростання ринку телевізійної реклами 40% замість запланованих 49%, що у грошовому еквіваленті становить 332,8 млн. доларів ...
... відбулося багато масштабних подій, які користуються популярністю у спонсорів, зокрема ...
...обсяг ринку реклами в медіа злегка сповільнить динаміку свого зростання, але, як і раніше, перевершує обсяг ринку немедійних комунікацій ...
... 58% визнають існування улюбленої ними реклами ...
... найбільш зненавидженої ролик, тут лідирує реклама прокладок ...
...перше місце в рейтингу "Самая українська марка" посіло пиво "Оболонь" - 15%...
... найбільший продавець реклами на телебаченні - компанія "Інтер-реклама" - продовжила договір з "Інтером" та ICTV ...
... ринок телереклами в 2006 році склав $ ...

Аналіз ринку реклами. Росія. 2006 рік
... розвиток визначається такими факторами як зростання інвестицій ...
... ProcterGamble(63 028 виходів), Wimm-Bill-Dann(32 878 виходів), Unilever(30 939 виходів), Coca-Cola(29 123 виходів), Mars-Russia(24 596 виходів), Nestle(23 038 виходів)...
... витрати російських рекламодавців на непряму рекламу(BTL) виросли на 27% і склали ...
...ринок телевізійної реклами склав ...
... доля федеральних рекламодавців в середньому була на 13% менше і становила 23%...
... в день реклама на цьому каналі займає близько 5 годин мовлення ...
... вартість 30-секундою ролика обходиться в середньому в $ 12,3 тис ...
... ринок радіо виріс на 22%...
... "Групи Тренд" Відео Інтернешнл ", доля федеральних рекламодавців, Розміщених московським офісом компанії на ексклюзивних ТВ каналах у містах мережі дочірніх підприємств, склала в середньому 36% без урахування московського ринку ...
... ця позитивна динаміка є загальною тенденцією для рекламного ринку ...
... зростання регіонального телевізійного сегмента на 39%...
...російський ринок реклами в 2006 році досяг обсягів $ 2,8 млрд ...
... кількість рекламних площ у 2006 року збільшилося на 23%...
... вартість квадратного метра зовнішньої реклами виріс на 7,2%...
...% збільшився загальний обсяг витрат на телерекламу ...
... сукупна тривалість рекламних повідомлень скоротилася на 12,7%...
... торгові організації - їх витрати на рекламу по телебаченню складають 10,4% загального обсягу видатків на неї ...
... обсяг локальної телереклами в 2006 році виріс на 43,5%...
... в 2006 році ринок локальної реклами на ТБ у Петербурзі збільшився на 43,5%...
...ринок зовнішньої реклами в 2006 році збільшився на 28,7%...
... обсяг реклама в пресі збільшився до $ 9,5 млн ...
... обсяги реклами на СТС, ТНТ, MTV та 7ТВ зменшилися на 48%...
... витрати на рекламу послуг стільникового зв'язку зменшилися на 1,6%...
... непряма реклама зменшилася на 2,5%...

Аналіз ринку реклами. Узбекистан. 2006 рік.


Аналіз ринку реклами. Великобританія. 2006 рік


Аналіз ринку реклами. США. 2006 рік


Аналіз ринку реклами. Світ. 2006 рік
... рекламних витрат на широкомовному телебаченні склали 5,5%...
... для кабельного телебачення оцінки зростання збережені для 2006 року на рівні 6%...
... рекламні витрати в журналах виросли в 2006 році на 2 ,5%...
... в 2006 році зростання рекламних витрат в інтернеті склав...
... в США оборот реклами в мобільних телефонах склав $ ...
... витрати на рекламу, відображаються на екрані телефону, склали $ 224 млн ...
... кількість користувачів мобільним зв'язком у 2006 року склало 132,75 млн. чоловік ...
... дохід від проектів мобільного маркетингу в США склав 11,5 млн. дол...
... в Європі розіслано мобільних рекламних повідомлень на суму 7,4 млрд. дол ...
... 37% світового ринку припадає на телевізійну рекламу ...
... реклама в газетах збільшилася на 17%, в журналах - на 19%, а в рекламних виданнях - на 8%...
... рекламний ринок збільшився на 27%...
... витрати на рекламу в автомобілебудуванні припадає 14,9% ринку ...
... ринок реклами в пресі становить $ ...

Аналіз ринку реклами. Білорусія. 2006 рік


Аналіз ринку реклами. Китай. 2006 рік


Аналіз ринку реклами. Латвія. 2006 рік


Аналіз ринку реклами. Іспанія. 2006 рік


Аналіз ринку реклами. Казахстан. 2006 рік
... в 2006 році обсяг рекламного ринку склав 280,1 млн. USD ...
... приріст рекламних бюджетів складає 33,8%...
... частка витрат на телевізійну рекламу склало 74,9% від загального бюджету ...
... структура: преса 15,2%, зовнішня реклама 6,4% і радіо 3,5%...
...рекламний бюджет збільшився на 99,6%...
... обсяг рекламних витрат на телебаченні в 2006 році збільшився на ...
... загальне зростання рекламних витрат на радіо становив 23,1%...
... бюджет реклами в пресі збільшився на 104,6%...
... обсяг казахстанського рекламного ринку склав 318 млн. доларів ...
... в Казахстані 72% рекламного ринку припадає на телебачення ...

Аналіз ринку реклами. Італія. 2006 рік


Аналіз ринку реклами. Україна. 2005 рік
... Якщо в 2004 році він зріс на 7,4%, то в 2005 році - тільки на 4,8%...
... частка преси становила 23,4% проти 24,8% зовнішньої реклами, то в 2005 році їх частки складуть 25,6%($ 131 млн.) і 22,7%($ 116 млн.) відповідно при зростанні частки преси в 2005 році на ...
... прийняла зміни до Закону "Про рекламу". Тепер замість 15% на добу реклама повинна займати не більше 15% кожної години. Тобто якщо раніше канали могли варіювати рекламне наповнення ефіру, скажімо, в незатребуваною час відводити роликами 10% часу, а в прайм-тайм - 20%, то вже такої можливості не буде ...
... 2005 році рекламодавці в Україні стали витрачати на 32% більше на просування своїх товарів
виділяється в середньому до 2% маркетингового бюджету на контакти за допомогою мобільних телефонів ...
... намітився в 2005 році бурхливе приріст ринку немедійних комунікацій(+44,4%) в 2006-м сповільниться(до +29,7%)...
... тенденцією цього сегменту ринку є його концентрація і зміна власників на користь іноземних компаній ...
... 29%-ную збільшення бюджетів та вага в...
... істотно зростають витрати на спонсорство ...
... поява нових рекламодавців, що, в свою чергу спричинило за собою посилення маркетингової активності існуючих компаній. Найбільш чітко ця тенденція простежується в сегменті мобільного зв'язку ...
...на долю онлайн-реклами у 2005 році припало 0,3% від обсягу всього рекламного ринку України, який оцінюється ...
... московський "Ньюс Аутдор", який поки придбав тільки київську компанію "Аурум"
рост ринку реклами в пресі в 2005 році склав 32%($ 107 млн.)...
... її частка ринку складе 4,6%. У 2006 році зростання складе ще 22% і до 2008-му більш ніж подвоїться в порівнянні з рівнем 2004 року, при цьому частка ринку ...
... сегмент телереклами зросте на 34%, що ...
... на український Product Placement в 2005 році компанії витратили ...
... вартість комплексного Product Placement в українському телепроекті - $ 30-50 тис. Показ брендованого продукту великим планом в ході розвитку дії обійдеться в ...
... в 2005 році цей ринок зріс на 47,4%...
... обсяг ринку реклами на Україні в 2005 році склав ...
... телеканали змогли заробити на $ 35 млн ...
...лідерство належить компанії ProcteGamble, яка в 2005 році витратила на 52,7%...
... в 2005 році обсяг рекламного ринку склав $ ...
... ціна розміщення реклами в ефірі виросла в 2005 році на ...

Аналіз ринку реклами. Росія. 2005 рік
... російський рекламний ринок підкорив рекордну висоту - його об'єм досяг ...
... частка телевізійної реклами склала 46,8% проти 44,1% у 2004 році. На другому місці - преса(27,9%)...
... в першу чергу від зростання цін постраждають дрібні і середні російські виробники, які навряд чи зможуть конкурувати з міжнародними корпораціями...
...в 2005 році рекламодавці витратили в Росії 5,01 млрд. дол проти 3,9 млрд. дол в 2004 році ...
... на зовнішню рекламу в 2005 році було витрачено 910 млн. долл.(зростання 28% проти 34% за 2004 рік)...
... співвідношення витрат на пряму рекламу і BTL в Росії становить 78% і 22%...
... рекламний ринок Росії в 2005 році виріс на 28%, при цьому ринок ТБ досяг $ 2,33 млрд.(зростання на 37%)...
... впала довіра до центральної преси(з 8% в 2003 до 2% в 2005 році)...
... ринок радіо в 2005 році склав 6% ринку ...
... за обсягами витрат ринок зовнішньої реклами в 2005 році склав 18,2%...
... темпи росту в цьому сегменті знизилися з 16% до 10%...
...в учасників ринку були всі приводи для занепокоєння ...
... який вводить серйозні обмеження для цілого ряду сегментів рекламного ринку ...
... темпи зростання знизилися на 3% і склали 23%...
... частка інтернет-реклами становить близько 1,8% російського рекламного ринку ...
... лідирує телебачення ...
...темпи зростання в цьому сегменті знизилися з 16% до 10%...
... у учасників ринку були всі приводи для занепокоєння ...
... який вводить серйозні обмеження для цілого ряду сегментів рекламного ринку ...
... витрати російських рекламодавців на непряму рекламу(BTL) у 2005р. виросли на 27% і склали ...
...щорічні темпи зростання ринку інтернет-реклами в Росії складають ...
... почнеться процес по створенню рекламних холдингів, оскільки клієнти все більше і більше будуть орієнтуватися на інтегровані рішення...
... скорочення реклами на телебаченні призведе до її значного подорожчання при збереженні зростання платоспроможного попиту рекламодавців на колишньому рівні ...

Аналіз ринку реклами. Світ. 2005 рік
...щорічний приріст маркетингових витрат на 6,9%...
... промоакцій в місцях продажу(дегустації, семплінг, розіграші, конкурси, подарунки за покупку) залишаються найбільш популярними - 49,3%...
... щорічний приріст маркетингових витрат склав 6,9% практично по кожному з рекламних каналів BTL...
... фінансова частка немедійних заходів зросла на ...
... фінансова частка ATL-маркетингу зростає щорічно на 5,5 %...

Аналіз ринку реклами. Україна. 2004 рік
...%, що відображає не тільки об'єктивне збільшення кількості рекламодавців, але й зміна цінових факторів на рекламному ринку ...
... спостерігається скорочення тиражів загальнонаціональних видань і зростання інтересу рекламодавців до спеціалізованих та регіональних газет і журналів ...
...посилення ролі BTL-технологій в рекламі, зростання обсягів яких склало у 2004 році 24%...
...% аудиторії, які запам'ятовують епатажну рекламу, далеко не завжди акцентують увагу на продукті, який просувається ...
... лідируючих за обсягами витрат на розміщення реклами, - ProcterGamble ...

Аналіз ринку реклами. Росія. 2004 рік
...обсяг рекламного ринку Росії в 2004 році склав ...
... в порівнянні з 2003 роком ринок виріс на 33%...
... обсяг реклами в регіональних засобах поширення, включаючи московський регіональний рекламний ринок, у 2004 році перевищив ...

Аналіз ринку реклами. Україна. 2003 рік
...обсяг реклами на телебаченні зріс з $ 85 млн. у 2002 році до $ 130 млн. - у 2003-му році ...
...витрати на рекламу в друкованих ЗМІ за рік виросли більш ніж вдвічі, з $ 28 млн. до $ 60 млн...
...$ 140 млн. рекламодавці витратили на виробництво рекламної продукції та просування своїх товарів через різні PR-і BTL-акції ...
. ..в 2003 році обсяг ринку реклами склав $ 420 млн., тоді як у 2002 р. досяг $ 260 млн...
...частка медіяносіїв досягла $ 260 млн., а сфера виробництва рекламної продукції, BTL, PR та спонсорство поділили між собою $ 140 млн...
...пересічний громадянин України отримав у 2003 році рекламної інформації на $ 5,2 ...
...в 2003 році ТБ отримало $ 130 млн, тобто 50% всіх медійних бюджетів. Для порівняння ...
. .. якщо в 2002 р."Інтер" контролював майже 44% загальних ТВ-бюджетів, то в 2003 р.- лише 28,25%. Зменшилася і частка каналів ...
...в 2003 році вражаючу динаміку зростання демонструвала преса - сегмент збільшився за рік на 114%...
. ..новий Закон "Про рекламу" може стати причиною негативної динаміки BTL ...
...створення креативу(87,5%), виготовлення рекламних матеріалів(79%). Найменш популярними були організації презентацій, семінарів та виставок(40 %)...
...На 69% збільшився попит на створення концепцій брендів ...
...вересні почав діяти новий Закон "Про рекламу", який справив вплив перш за все на телевізійний ринок ...
...доля "СТБ" складає близько 4%, що дорівнює частці "OPT International", частка "України " (2%) перевищила частку Ml(близько 1,5 %)...


Аналіз ринку реклами. Росія. 2003 рік.


Аналіз ринку реклами. Україна. 2002 рік
...обсяг рекламного ринку України в 2002 році - $ 260 млн...
...Обсяг витрат на телерекламу оцінюється в $ 81-85 млн(з яких $ 14 млн - мультирегіональні телеканали)...
...збільшення рекламних інвестицій в абсолютних показниках і в інші типи медіа ... в пресу - до $ 105 млн(у 2001 році - $ 69,9 млн, приріст 50%)...

Аналіз ринку реклами. Росія. 2002 рік.


Аналіз ринку реклами. Україна. 2001 рік
...Приріст показника склав за останній рік 81,7%, тобто загальний обсяг рекламних витрат збільшився за цей період майже вдвічі! ...
...Разом з тим провідні рекламні агентства в 2001 році роблять свій сервіс ще більш повним. Агентства почали брати на себе частину зобов'язань клієнтів, пов'язаних з розробкою рекламної та маркетингової стратегії і ...
...більшість телеканалів перенасичені рекламним продуктом, а деякі не тільки не мають вільного резерву, але й часто з тродом виконують вже взяті на себе зобов'язання ...

Аналіз ринку реклами. Росія. 2001 рік.


Аналіз ринку реклами. Росія. 2000 рік




Рейтинг@Mail.ru Rambler's Top100 bigmir)net TOP 100   Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2014 Alliance Capital Management Tel +7 495 663 71 52