Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні субота 25 листопада 2017|10:48

Огляди ринків / Парфумерно-косметичні товари та засоби гігієни / Парфумерно-косметичні товари

Географія досліджень:

Дані в анотаціях до аналітичних оглядів ринку вибрані випадковим чином і можуть бути представлені як за повний звітний рік, так і за проміжні періоди (місяць, квартал, півріччя).

Деякі графіки і діаграми з оглядів ринку даного розділу (безкоштовний демонстраційний доступ)

Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2017 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2017 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Світ. 2017 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. США. 2017 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Іран. 2017 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2016 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Світ. 2016 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2015 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Казахстан. 2015 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Білорусь. 2014 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Світ. 2014 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Світ. 2013 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Казахстан. 2013 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Польща. 2012 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Світ. 2012 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Мексика. 2012 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. США. 2012 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Казахстан. 2011 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Кітай. 2010 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Узбекистан. 2010 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2009 рік


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2009 рік


Аналіз ринку засобів для фарбування волосся. Росія. 2009 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Світ. 2009 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Казахстан. 2009 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Польща. 2009 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку засобів для фарбування волосся. Росія. 2008 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Світ. 2008 рік


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Польща. 2008 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметікческіх товарів. Білорусь. 2008 рік.


Аналіз ринку мила ручної роботи. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2007 рік
... обсяг російського ринку косметики складає ...
... а косметику та парфумерію жителі Росії витрачають 15% своїх доходів ...
... 97% россіянок у віці від 16 до 55 років регулярно користуються засобами макіяжу ...

Аналіз ринку парфюмерно-косметичних товарів. Італія. 2007 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметікческіх товарів. Білорусь. 2007 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Франція. 2007 рік


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Світ. 2007 рік


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Польща. 2007 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2006 рік
...% ринку паперових гігієнічних платочки займає торгова марка «Smile» ...
... зростання обсягу продажів представляемой продукції збільшився на 52%...
... імпорт в Україну парфюмерно-косметичної продукції збільшився на 19% у вартісному вираженні ...
...% збільшилися обсяги продажів підприємства ТОВ ПКФ «Біотон»...
... імпорт туалетних вод і духів зменшився до 2,4 т ...
... зовнішній товарообіг парфюмерно-косметичної продукції в Україні зріс на 23%...
... імпортного мила в Україні виріс на 44%...
... у кількісному вираженні обсяг експорту засобів для волосся скоротився на 2%...
... зросла вартість імпортних засобів для макіяжу та для догляду за шкірою на 42%...
... великим імпортером косметики для догляду за шкірою стала Росія - 2053 т ...
... в 2006 році з України було експортовано парфумерії та косметики 8,7 тис. т ...
... було експортовано парфумерії 850 т на суму 945 тис. дол ...
... на 39% зросли поставки продукції засоби для гоління і після гоління, дезодоранти ...
...зріс експорт українського виробника мила на 6%...
... обсяг ринку засобів для гоління склав $ ...
... в 2006 році в структурі продажів найбільшу частку в натуральному вираженні зайняли креми - 35,1%...
... найбільшу питому вагу має продукція компаній Evyap(TM Arko) - 44,6%...

Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2006 рік
...ринок косметики та парфумерії оцінюється в $ 4 млрд., з яких на частку російських виробників припадає 46,9%...
...% від загального обороту, а в натуральному вираженні його доля ...
... концерн "Калина", російсько-французьке СП Green Mama, "Лінда" ...
...%, робиться на менш дорогі групи товарів ...
... 2%. Доля ж споживачів продукції "масс-маркету" в регіонах ...
... франчайзинговий проект "Парфюмаркет" саме в цьому сегменті ...
... нішеві марки, орієнтовані на елітарного покупця. Цю продукцію відрізняє ...
... потенціал багатофункціональних та спеціалізованих засобів на російському ринку ...
...Reflect Com і Three Custom Color Specialists виготовляють декоративну косметику, підбираючи кольори за бажанням клієнта ...
... перспективний сектор - Нутрицевтики, або оральному косметика ...
... косметику по догляду за дітьми, орієнтовану на мам ...
...мода на культурну ідентичність привела до розвитку ринку етнічної косметики ...
... оборот косметичного ринку в 2006 році подолав планку в $ 7,5 млрд. при потенційній ємності $ 18 млрд. на рік ...
... в 2006 році оборот продукції під торговою маркою "Принцеса" склав $ 15 млн ...
...обсяг продажів дитячої косметики та парфумерії на російському ринку в 2006 році склав $ 139 млн ...
... в 2006 році сегмент косметики для чоловіків склав у вартісному вираженні $ ...
... оборот "Косметікмаркет" в 2004 році становив $ 46 млн., в 2005-му - $ 58 млн., в 2006-му - $ 65 млн ...
...обсяг сектора селективної парфумерії для чоловіків склав $ 158 млн., а парфумерії мас-маркет - $ 55,4 млн ...
... споживають засоби для і після гоління збільшилася - для гоління - 74%, а після гоління - 66%...
... частка сірого імпорту та контрафактної продукції на російському парфумерно-косметичному ринку становила 35%...

Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Японія. 2006 рік


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Світ. 2006 рік


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2005 рік
... Збереження такої динаміки ще протягом найближчих кількох років ...
... яскраву тенденцію 2005 року, яка буде спостерігатися і далі, - поява на парфумерному ринку нового сегменту ...
... Antonio Banderas, Mango, Marc O `Polo, Naomi Campbell ...
...в структурі українського ринку парфумерно-косметичної продукції традиційними лідерами за обсягом продажів є засоби по догляду за волоссям та декоративна косметика ...
... ООО «Проктер енд Гембл Україна», ТОВ «Пірана», ПВКФ «ЮСІ», ТОВ « Вельта косметик », ВАТ« Комбінат «Кримська троянда», ВАТ «Ефект», СП ТОВ «Армонія» ...
... сумарні обсяги поставок цієї продукції збільшилися на 33%...
... приріст поставок шампунів з Росії та Франції склав відповідно 32 і 28%...
... 95% виробленої в Україні парфумерної продукції споживається на внутрішньому ринку ...
... 60% цих поставок були спрямовані в Росію...
... на українському ринку косметики та парфумерії намітилася нова тенденція ...
... рівень роздрібних продажів цієї групи товарів у 2005 році склав 100,8 млн. грн ...
... пудру - 26%, косметичний олівець - 21%, туш - 20%, тіні для вік - 12%...
...виробництво туалетного мила в Україні характеризувалося скороченням обсягів випуску продукції ...
... випуск шампунів склав 357,7 тис. дал., або 101,4%...
... українські виробники наполегливо просувають свої фарби для волосся на ринок ...
...в Україні великих виробників, тільки чотири: СП «Екмі», ЗАТ «Фабрика« Комбі »...
... обсяг ринку в 2005 році - $ 1,89 млрд ...
... в 2005 році продажі збільшилися на 17%...
... обсяг продажу косметичної продукції через аптечні установи склав…

Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2005 рік
... Російський ринок парфумерії і косметики став одним з найбільших ринків Європи ...
... 13% споживачів з відносно низьким рівнем доходів набувають косметику в комерційних наметах, 9% - на оптових ринках ...
...35% російського парфюмерно-косметичної роздробу займаютьгравці, такі, як, "Артіколі" або "Калинка Stockman" ...
... в Росії парфюмерно-косметичний ринок характеризується високою географічною концентрацією, на долю Москви та Петербурга доводиться...
... Chanel, Shiseido, Helena Rubinstein, Christian Dior, Guerlain, Givenchy, Yves Sant Laurent, Estee Lauder, Lancome ...
... питома вага позицій в імпорті парфумерних, косметичних та туалетних засобів з країн далекого зарубіжжя був наступним: парфуми і туалетна вода - 14,6%, шампуні - 7,1%, засоби для чищення зубів - 6,8%, засоби для макіяжу губ - 5,6%, дезодоранти - 5,3%, засоби для макіяжу очей - 5%, кошти, що використовуються до, під час і після гоління, - 4,1 %, туалетне мило - 2,5%, засоби для манікюру та педикюру - 2%, лаки для волосся - 2,3%, ароматизовані солі - 2,1%...
...їх закупівлі склали $ 127 млн., або 10,5% вартості імпорту ...
... закупівлі парфумерних, косметичних та туалетних засобів в країнах далекого зарубіжжя зросли на 15,3% -- до $ 545 млн.,їх частка в імпорті РФ з країн далекого зарубіжжя становила 1,6%...
...показники не включають обсяг торгівлі з Білоруссю, імпорт з якої склав $ 50,5 млн ...
... догляду за шкірою та ін(19,2%), засоби для волосся(11,7%), суміші запашних речовин(5,9%)...
... товарна структура дещо змінилася з-за відмінностей у темпах зростання вартості закупівель деяких товарів у результаті зміни цін і фізичного обсягу ...

Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Світ. 2005 рік


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Казахстан. 2005 рік


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2004 рік
... В Україні цей показник досягає 16%...
... українських виробників крем-фарби для волосся - ЗАТ "Фабрика" Комбі ", ТОВ" Супермаш ", ТОВ" Виробничо-торгова фірма "Екмі" ...
... імпорт в Україну фарби для волосся ...
... обсяги продажів на українському косметичному ринку склали ...
...із загального потенціалу ринку використано лише 13%...
... Львівська парфумерно-косметична фабрика, АТ "Ефект", ВАТ "Червоні вітрила", ВАТ "Побутова хімія", "Біокон", "Конкордія", "Біотон" , "Аромат", "Вельта ЛТД", "Екост-косметик", "Вексхолд косметик" ...
...найбільшим попитом у покупців користуються креми для обличчя(92%) і рук(48,8%)...
... косметично-парфумерної продукції на 13,3 тис. тонн на суму близько 43,2 млн. USD ...
...Chanel, Christian Dior, Ives Saint Laurent, Christian Breton, Lancome, Nina Ricci, Guerlain, Estee Lauder, Elizabeth Arden, Darphin, Collistar, Bourjois, Cover Girl, L'Oreal, Max Factor, Pupa, Anytime, Faberlic, Lumene, Margaret Astor, Maybelline New York, Miss Sporty, Naturelle, Ninelle, Nivea Beaute, Ffleur, Kiki, Ruby Rose, Fennel, Bell ...
...% припадає на продукцію мас-маркету ...
... компанія "ЮСІ" і компанія Step-by-step випустили на початку 2004 року нову серію рідкого мила і парфюмерії, які, за словами представників компаній, що користуються сьогодні особливою популярністю серед покупців. Компанія "Март-Ком" презентувала на виставці в Києві першу українську марку парфумів преміум-класу, виробництво якої в даний час налагоджується у Франції, а українсько-ізраїльське СП "Вельта-Косметик"(торгова марка "Шанді") продемонструвала нову серію шампунів ...
...з України цього виду товару склав 3,69 тис. тонн на суму 26,86 млн. USD ...
... "Марко Фарм", "Косметик Трейдинг", "Брокард Фешін", "Візаж Дистрибусіон", "Селдіко "," Егзагон "," Дніпро Косметика "," Діловий Стиль "...
...% - селективна косметика. Але поступово українські споживачі переходять на більш дорогі марки ...
... "Дистрибутор-Центр"(торгівельна марка "ДЦ") більше уваги приділяє регіональній політиці ...

Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2004 - 2005 рік
... ринку парфумерії і косметики в 2004 році склав в Росії 6,2 млрд. доларів. Це на 15% більше ...
... залишилося тільки 16%. В основному на ринках представлена продукція російських виробників, які не мають можливості потрапити на полиці парфумерних мереж магазинів ...
...ринок уже досяг середнього ступеня насичення, і хоча його потенціал оцінюється в ...
... частка продажу парфумерно-косметичних товарів(29%) припала на універмаги. Спеціалізовані роздрібні мережі - 23,7%, але при цьому показали найпотужніший ріст - ...
...зростання продажу косметики через аптеки склав 15%...
... співвідношення російської та імпортної косметики - 47 і 53% відповідно ...

Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2004 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2003 рік


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Польща. 2003 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2002 рік
...час обсяг продажів селективної косметики в Україні зріс на 30%...

Аналіз ринку парфюмерно-косметичних товарів. Росія. 2002 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Світ. 2001 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 2000 рік
...лише 1 % населення купує селективну декоративну косметику та засоби по догляду за шкірою, тоді як парфюмерію - 5-6 %...

Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Росія. 2000 рік.


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Світ. 2000 рік


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 1999 рік
... За оцінками більшості трейдерів частка продажів вітчизняної продукції на ринку косметики та парфумерії помітно зросла ... в кількісному вираженні - до 40%, у грошовому - близько 30%...
... через магазини було реалізовано 422,97 т косметичної продукції по догляду за шкірою обличчя і тіла на суму близько 26,9 млн грн. ...


Аналіз ринку парфумерно-косметичних товарів. Україна. 1998 рік
...Приблизно 85% українського ринку косметики сьогодні контролюють закордонні фірми, що пропонують покупцям досить різноманітний асортимент продукції ...



  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2017 Alliance Capital Management Tel +7 495 663 71 52