Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні понеділок 18 листопада 2019|18:53

Огляди ринків / Безалкогольні напої / Води

Географія досліджень:

У маркетингових оглядах цього розділу представлені дані дослідницьких компаній: MMI, TNS

Дані в анотаціях до аналітичних оглядів ринку вибрані випадковим чином і можуть бути представлені як за повний звітний рік, так і за проміжні періоди (місяць, квартал, півріччя).

Деякі графіки і діаграми з оглядів ринку даного розділу (безкоштовний демонстраційний доступ)

SWOT-аналіз найпопулярніших брендів мінеральної води
...Характерною рисою ринку вод в Україні є повне ігнорування деякими виробниками таких загальновизнаних компонентів успіху, як ...

Аналіз ринку мінеральної та питної води. Україна. 2018 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Росія. 2018 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Україна. 2017 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Росія. 2017 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Україна. 2016 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Казахстан. 2016 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Україна. 2015 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку мінеральної води та питної води. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку мінеральної води та питної води. Грузія. 2015 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Казахстан. 2015 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Грузія. 2015 рік.


Аналіз ринку мінеральної води та питної води. Казахстан. 2015 рік.


Аналіз ринку мінеральної води та питної води. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Білорусь. 2014 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Світ. 2014 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Україна. 2013 рік.


Аналіз ринку мінеральної і питної води. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Казахстан. 2013 рік.


Аналіз ринку мінеральної і питної води. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку мінеральної і питної води. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Світ. 2012 рік.


Аналіз ринку мінеральної води та питної води. Світ. 2012 рік.


Аналіз ринку мінеральної і питної води. Грузія. 2012 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Білорусь. 2011 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Казахстан. 2011 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Світ. 2011 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Молдова. 2010 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. США. 2010 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Латвія. 2010 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Білорусія. 2010 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Україна. 2009 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Росія. 2009 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Казахстан. 2009 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Світ. 2009 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Білорусія. 2009 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Ізраїль. 2008 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Азербайджан. 2008 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. США. 2008 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Світ. 2008 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Білорусія. 2008 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Росія. 2007 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Світ. 2007 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Франція. 2007 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Білорусія. 2007 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Україна. 2006 рік
... лідирує ТМ "Миргородська" - 53,23%...
... ТМ "Миргородська", "БонАква", "Оболонська", "Моршинська", "Софія Київська" ...
... "Біола Знаменівська "зайняла 8,56%...
... частка негазованих вод зросла на ...
..." Моршинська "- 23,1%;" Старий Миргород "- 17,1%;" БонАква " - 14,3%...
...регіональний виробник мінеральної води - завод "1С.Б." скоротив виробництво продукції на 44,4%...
... в 2006 році ріст українського ринку упакованих вод становитиме 18%...
... споживання на душу населення в Україні у 2006 році виріс в порівнянні з 2005 роком на 4 літри...
... зростання сегмента негазованих вод, приріст частки якого в порівнянні з 2005 роком склав 2,6%...
... продажу компанії IDS Group склали 147 млн. літрів ...
... в негазованої сегменті "Моршинська", яка в 2006 році збільшила на 1,4%...
... "Боржомі" - 16,8%, "Біола Знаменська" - 11,5%...
...темпи зростання виробництва бутильованих вод склали ...
... споживання упакованих вод в Україні на душу населення збільшилося до ...
... в 2006 році на газовану столову воду доводилося 51,2% ринку ...
... питома вага IDS Group в грошах складає 28,2%...
...компанія Coca-Cola, частка якої в сегменті бутильованої води зросла на 2,2% і склала рівня 9%...
... український ринок бутильованої води негазованої сегменту виріс на 17%...
... в 2006 році споживання негазованої води на душу населення України склало 5,6 л ...
..."Миргородська" утримує найбільшу частку українського ринку газованої води - 9,6%...
... в Україні було випущено 1,23 млрд. л упакованої мінеральної води ...
... в 2006 році торговельна марка "Миргородська" пригноблювала 9,6% українського ринку газованої води ...

Аналіз ринку мінеральної й питної води. Росія. 2006 рік
... росіяни частіше купують газовану мінеральну воду - 73,4%...
... "Архиз" і "Нарзан" - відповідно 21,3 і 17,9%...
... перевагу споживачів за видами води ...
... мінеральну воду росіяни найчастіше купують для споживання вдома - 71,7%...
... причини покупки питної води...
...% споживачів мінеральної води вважають, що оптимальною є пластикова пляшка, а 28,5% вибирають скляну ...
... Evian(Danone Group), Perrier, Vittel(Nestle Waters)...
... 57% споживачів п'ють мінеральну воду, а 19% - виключно питну ...
...загальний обсяг споживання води в Росії складає 2,66 млрд. літрів ...
... обсяг продажів води «Бон Аква» збільшився на $ 203 млн ...
... Аква Мінерали - 14,4%, Боржомі -- 13%, Ессейтукі - 7,2%, Нарзан - 4,3%, Архиз - 3,3%...
... пляшка 0,5 літра "Єсентуки" у Росії складає ...
...оборот компанії GGMW збільшився на 43%...
... сумарна частка дистриб'юторів і роздробу при продажі "Боржомі" становила ...

Аналіз ринку мінеральної й питної води. Світ. 2006 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Китай. 2006 рік


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Казахстан. 2006 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Білорусія. 2006 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Молдова. 2006 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Україна. 2005 рік
... В 2005 році зростання ринку бутильованих вод складе 24% у ...
... складає 38%, надалі ж ця цифра буде тільки збільшуватися ...
... будуть локальні підприємства, які мають міцні позиції на місцевих ринках . У Харкові лідером продажів є вода "Березовська" ...
...кількість локальних компаній буде зменшуватися, оскільки вони не зможуть ...
... чим ширше ресторанна мережа, тим вище її вимоги до води і тим дорожче обходиться вхід. Окремі ресторани можуть вимагати за входження з мінеральною водою ...
...вод для сегмента HoReCa стала мінеральна вода у фірмовій пляшці з зеленого скла ТМ "Моршинська". Сьогодні цей бренд належить компанії "Індустріальні та дистрибуційні системи"(ІДС) ...
... кожен у своїй ціновій ніші, - це "Боржомі", "Бон Аква", Perrier, Evian, "Моршинська" у склі ...
...націнка у дистриб'юторів, які працюють з HoReCa, - вище, ніж у роботі з магазинами ...
... після реалізації проекту частка компанії не перевищить дозволені 35%...
... входять в число лідерів продажів багато в чому завдяки стажу присутності на ринку ...
...компанія контролює 20,4% українського ринку упакованих вод ...
... якої віддали перевагу 22% респондентів. У трійку лідерів потрапили також мінеральні води "Оболонь" і "Біола", що набрали ...
... розливом "Трускавецької" в Україні займаються шість підприємств - ТОВ "Аква-Еко", ОПА "Трускавець КурортСервіс", ЗАТ "Т.С.Б." ...
...холдинг планує придбати виробничі потужності спеціально для розливу води з новопридбанного джерела і почати виведення на ринок нового бренду ...
... темпи зростання в 2005 році по відношенню до 2004 року оцінюються на рівні 66% і 35% відповідно...
... спостерігається зростання сегмента негазованих вод - за рахунок зниження частки лікувально-столової води ...
... однієї з нових тенденцій на ринку мінеральних вод стає використання скляної тари ...
...в 2005 році в Україні було розлито води на 1,7 млрд. грн., що на 24% більше ...
... сегмент фасованих негазованих вод збільшився до 16%...
... обсяг імпорту води збільшився в натуральному і грошовому виразі - до 1,3 млн. дал і ...

Аналіз ринку мінеральної й питної води. Росія. 2005 рік
... "Боржомі" з показником 12% ділять ...
... "Аква Мінерали", "БонАква", "Боржомі", "Новотерская", "Єсентуки" ...
... становила 11%, можна зробити висновок про те , що ...
... відноситься до сегменту питної води ...

Аналіз ринку мінеральної й питної води. Казахстан. 2005 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Україна. 2004 рік
... Загальне виробництво мінеральної води в Україні склало 102839 тис.дал, що майже на 10,5% більше, ніж у 2003 р.- 93046 тис.дал ...
. .. продажі негазованої води в 2004 році збільшилися ...
... 50,8% продаж води в країні в 2004 р. забезпечили ...
... об'єднання тепер контролює 23,9% ринку вод ...
...збільшивши обсяги розливу мінеральної води до 7,6 млн. дал, "Оскар" зайняв 7,4%...
... попит на таку продукцію виріс на 41%...
... "Старий Миргород ", якому належало 19,8%, то в 2004 безсумнівним лідером стала" Моршинська ", яка на початок 2005 р. займає 22,1% ринку тихих вод. А "Старий Миргород" за результатами 2004 р. перемістився на другу позицію -17,8%. Замикає трійку лідерів сегмента негазованих мінеральних вод компанія "Кока-Кола Беверіджиз"(ТМ BonAqua). При цьому її ринкова частка збільшилася з 12,2% у 2003 р. до 13,7% - в 2004 році ...
... структура продажу газованої упакованої води в Україні ...
...12,5%, тоді як в 2003 р. Миргородський завод мінеральних вод займав 10,3%. Обсяг виробництва збільшився з 9,6 млн. дал в 2003 р., до 12,8 млн. дал у 2004 р. Таким чином, приріст виробництва склав близько 33%...
... ЗАТ "Оболонь"(ТМ "Оболонська"), ККЗ "Росинка"(ТМ "Софія Київська"), ТМ "Березовська" і "721", "Золотий колодязь", "Куяльник", "Миргородська", "Знаменівська" ...
...питома вага в обласному розливі становить(Львівська область): "Моршинський завод мінеральних вод" Оскар "- 48%, фірма" Т.С.Б."- 16%, філія ТОВ" Карпатські мінеральні води "- 13%, компанія" Аква -Еко "- 12%...
... ємність субринка вод для дому та офісу в 2004 році склала ...
... структура продажу упакованої води в Україні(за ступенем мінералізації) ...
...в розвиток бізнесу з виробництва та доставки води планується вкласти $ 23 млн ...t
... в порівнянні з 2003 роком виробництво львівських підприємств зросло на 24,7%...
... Полтавській області - 15,1 % загальноукраїнського обсягу, або 15,4 млн. дал мінеральної води
21 %. ЗАТ "Ізумруд" не вдалося утримати колишні позиції - обсяги випуску склали 1,2 млн. дал або близько 8%(в 2003 році - 15% обласного виробництва)...
...11,5% склала продукція підприємства "Малбі", показавши в 2004 р. найвищі темпи приросту виробництва серед перерахованих фірм - майже 31%...
... СП "Кримські води": питома вага підприємства в обласному розливі - 34 %(або близько 0,9 млн. дал)...

Аналіз ринку мінеральної й питної води. Україна. 2003 рік
...найбільшою популярністю серед українських громадян від 16 до 65 років користується сильногазована мінеральна вода. Більше половини(53%) опитаних воліють...
...суттєво зросли і обсяги продажів негазованої мінеральної води ...
...розвиток цього сегменту ринку буде йти в двох напрямках...
...потенційна ємність українського ринку мінеральних вод освоєна виробниками лише на ...
...стійкий попит на такі місцеві торгові марки як "Золотий колодязь"(Донецьк), "Дніпропетровська"(Новомосковськ), "Срiбна криниця" ...
...мінеральної води на душу населення в Україні становить 11 - 14 л на рік ...
...більшість українців - 38,4% п'ють мінеральну воду раз на тиждень, 18% населення - вживають мінералку кожен день і стільки ж ...
...попитом користується вода в ПЕТ-пляшках ємністю 1,5 л -- обсяг поставок в торгову мережу становить ...
...виробники розширили пропозицію за рахунок нового продукту - слабогазованої мінеральної води, розлитої в пляшки 0,5 і 1,5 л...
...в 2003 році 86% припало на частку газованих і 14% - на негазованих води...... в Україні представлена вода Evian, Vittel ...
...продажі негазованої води в 2003 році зросли на 30,1%...
...ТМ "Старий Миргород" -18,6%, "Моршинська" - 17,8%, БонАква - 12,1%...
...ринок питної бутильованої води можна охарактеризувати як ...
...обсяги виробництва мінеральних вод в Україні зросли на 15,85%...
..."Миргородський завод мінеральних вод", що випустив в 2003 році 9,7 мільйона дал мінеральних вод ...
..вихід на ринок нової марки питної води "Два Океана" від дніпропетровської компанії "Ерлан" ...
...динаміка розвитку українського ринку мінеральних вод в 2003 році була ...
...споживачі розділяють воду тільки за якісними та смаковими характеристиками ...

Аналіз ринку мінеральної й питної води. Росія. 2003 рік


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Україна. 2002 рік
...заважає розвитку ринку наявність двох місцевих структурних особливостей споживання води ...
... НВЦ "Ордана"(ТМ "Ордана"), ТОВ "Субос Україна"(ТМ "Еталон"), ВАТ "Техводсервіс"(ТМ "цілюща"), ДП "Тівей Україна"(ТМ Eden), ТОВ ІІ "Чиста Вода"(ТМ "Чиста вода")...
...згасаючий попит намагаються підтримувати акціями зі зниженням цін(наприклад ...

Аналіз ринку мінеральної та питної води. Росія. 2002 рік.


Аналіз ринку мінеральної й питної води. Україна. 2001 рік
...попит задовольняється лише на 15%. Ринок постійно збільшується, і зростання споживання питної води відбувається, в основному, за рахунок ...
..."ІДС"(ТМ "Миргородська", "Старий Миргород", "Сорочинська", "Аляска") - 14,7%, "Оболонь"(ТМ "Оболонська") - 8,1%, "Бруклін"(ТМ "Куяльник", "Поляна Купель", "Поляна Квасова", "Лужанська", "Свалява") - 5,5%...
...майже 42% населення вибирають мінералку, орієнтуючись на ціну ...

Аналіз ринку мінеральної й питної води. Україна. 2000 рік
...в Україні панує український виробник. Закордонні марки в українському ринку конкурують в основному між собою ...

Аналіз ринку мінеральної й питної води. Україна. 1999 рік
...в 1999 році обсяг ринку мінеральної води виріс на 23-24% у порівнянні з 1998 роком ...

Аналіз ринку мінеральної й питної води. Україна. 1998 рік
...український ринок мінеральної води в даний час характеризується постійним збільшенням кількості його учасників та зростанням обсягів виробництва ...

Аналіз ринку мінеральної та питної води. Україна. 2019 рік.


Аналіз ринку мінеральної та питної води. Світ. 2019 рік.




  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel + 380 44 233 24 44