Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні п'ятниця 18 жовтня 2019|15:33

Маркетингові дослідження / Реклама / Реклама в друкованих ЗМІ

Реклама в пресі

Компанія: Моніторинг преси України

Тема: реклама в пресі

Терміни проведення дослідження: 2001 рік

Метод дослідження: моніторинг преси (рекламні бюджети розраховуються на підставі офіційних прайс-листів видавничих будинків без урахування ПДВ і HP, без урахування знижок)

Видання: більш ніж 100 центральних і регіональних видань



Моніторинг реклами в пресі

Компанія: Media Box

Тема: моніторинг реклами в пресі

Терміни проведення дослідження: січень-червень 2003 року.

Метод дослідження: моніторинг

Кількість видань: 91 видання по 544 товарних категоріях





  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel + 380 44 233 24 44