Аналіз ринків, огляди ринків
Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження Аналіз ринку, огляд ринку, дослідження ринку, маркетингове дослідження
Сьогодні п'ятниця 18 січня 2019|1:06

Огляди ринків / Продукти харчування / Сухі сніданки, мюслі та продукти швидкого приготування

Географія досліджень:

Дані в анотаціях до аналітичних оглядів ринку вибрані випадковим чином і можуть бути представлені як за повний звітний рік, так і за проміжні періоди (місяць, квартал, півріччя).

Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Україна. 2017 рік.


Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку сухих каш. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку вівсяних пластівців. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування і харчових концентратів. Росія. 2016 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування і харчових концентратів. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Росія. 2015 рік.





Аналіз ринку вівсяних пластівців. Росія. 2015 рік.


Аналіз ринку зернових пластівців. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування і харчових концентратів. Україна. 2014 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування і харчових концентратів. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку сухих каш. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку вівсяних пластівців. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку зернових пластівців. Росія. 2014 рік.


Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку сухих каш. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування і харчових концентратів. Росія. 2013 рік.


Аналіз ринку вівсяних пластівців. Росія. 2013 рік


Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Україна. 2012 рік.


Аналіз ринку вівсяних пластівців. Росія. 2012 рік


Аналіз ринку сухих каш. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку зернових пластівців. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування і харчових концентратів. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Росія. 2012 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Китай. 2012 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування і харчових концентратів. Світ. 2012 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку сухих сніданків. Україна. 2011 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку вівсяних пластівців. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку сухих каш. Росія. 2011 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Казахстан. 2011 рік


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Україна. 2010 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Росія. 2010 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Світ. 2010 рік.


Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Україна. 2009 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Україна. 2009 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Росія. 2009 рік.


Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Росія. 2009 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Казахстан. 2009 рік


Аналіз ринку харчових концентратів та продуктів швидкого приготування. Білорусія. 2009 рік


Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Україна. 2008 рік


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Росія. 2008 рік


Аналіз ринку харчових концентратів продуктів швидкого приготування. Білорусія. 2008 рік


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Україна. 2007 рік


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Росія. 2007 рік


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Україна. 2006 рік
... український виробник зайняв частку в 74%, імпортний продукт - 26,0%...
... в категорії стандартних супів лідирує "Еврофуд Україна" з часткою ...
... на Gallina Blanca, Maggi, " ЕКО "довелося 96,6% обсягу роздрібних продажів у містах України ...
... Eurofood GB(ТМ Gallina Blanca); Nestle SA(Maggi)...
... частка картопляного пюре "Мівіна" склав 79% споживання ...
... виробляють солодкі концентрати українські компанії - "Екотехніка"(ТМ "Еко"), "Одеспіщекомбінат" ...
... компанія "Кухня без кордонів" і компанія "Техноком" представили на українському ринку нову серію продуктів швидкого приготування...
... обсяг українського ринку продуктів швидкого приготування становить ...
... сегмент вермішелі швидкого приготування займає 43%...
... частки продажів продукції українського виробництва оцінюється на рівні ...
... сегмент картопляного пюре швидкого приготування в 2006 році у вартісному вираженні склав ...
..."Російський продукт" зайняв 0,3% українського ринку швидкорозчинні супів ...
... структура продажу картопляного пюре швидкого приготування за видами, питома вага продажу продукції з курячим смаком у вартісному вираженні становив 27,5%...
... продажу інстант-пюре через відкриті ринки у вартісному вираженні склали 44%...
...продажу супів на ринку продуктів швидкого приготування зросли на 97%...
... показник продажів "Мрія" складав 6,2% за вартістю ...
... лідер - продукція компанії "Бистров", що займає 71,4% загальних продажів по групі ...
...найпопулярнішій кашей залишається вівсянка, частка продажів якої становила 85%...
... в структурі збуту каш швидкого приготування найбільшу частку займають ринки 42%...

Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Україна. 2006 рік
... обсяг реалізації компанії «Лантманнен Акса» в 2006 році ...
... Дніпропетровський завод харчових концентратів(ТМ "Ласунка"),
... ООО "Динамо"(Київ), яке отримує продукцію з смт. Гриців Хмельницької області(ТМ "Фрукталія")...

Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Україна. 2005 рік
...Обсяги продажів в Україні збільшилися в грошовому вираженні на ...
... підвищення цін на цукор спричинило підвищення цін на сухі сніданки ...
... ЗАТ "АВК"(м. Донецьк) - ТМ "Мікс", " мажор "," Бам-Бук "- солодкі снеки; ТОВ" Екотехніка " (Київська обл.) - ТМ" Еко "- мюсли ...

Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Росія. 2005 рік
... аналізуючи частоту покупки продуктів швидкого приготування, можна виділити ...
... "Роллтон"(ЗАТ "DHV-S", Москва) - 40%, "Дошірак"(ЗАТ Korea Yakult Co., Москва) - 32%, "Біг Ланч"(ЗАТ "Масан Рус Трейдинг") - 9%, "King Lion"(ТОВ "Ліон Кінг") - 5%, "Бізнес Ланч"(ЗАТ "Масан Рус Трейдинг") - 3%...
... популярність марки "Роллтон" пояснюється ...
... структура продажу: універсами та продуктові магазини - 48%, супермаркети - 34%, продовольчі ринки - 7%, стаціонарні кіоски 8%...


Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Україна. 2004 рік
... В Україні цей продукт масовим так і не став. Більш того, в 2004 році розвиток ринку сповільнився ...
... ринок виявився перенасичений, а виробничі потужності набагато перевищили реальні потреби ринку ...
... виробники були змушені значно підвищити ціни на готові сніданки, що миттєво призвело до падіння продажів ...
... середньостатистичний українець з'їдає не більше 85 г цього продукту в рік, тоді як, наприклад, в Росії цифра становить 190 г, у країнах Східної Європи - 540 г ...
...% ринку готових сніданків утримують торгові марки для дітей ...
...Дніпропетровський завод харчових концентратів " (торгова марка" Ласунка ")," Атма "," Динамо "...
... нові компанії будуть з'являтися шляхом злиття і поглинання існуючих, оскільки наявність великої кількості торгових марок себе не виправдовує ...


Аналіз ринку харчових концентратів та продуктів швидкого приготування. Україна. 2004 рік
... Незважаючи на неодноразові спроби створити альтернативу харківській "Мівіні", СП "Техноком" залишається єдиним загальнонаціональним оператором ринку(сегмента) "швидкої лапші" ...
... максимальний обсяг продажів у групі супових концентратів забезпечує продукція ...
...займають супи з вермішеллю, з грінками, з крупою - наскільки традиційні, настільки ж і нові для українського споживача ...
... бульйонні кубики споживали 59% українських городян, а розчинні супи -37,9%...
... на українському ринку злакових пластівців та швидких сніданків панує український виробник, який контролює ...


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Україна. 2003. рік
...Сегмент каш протягом останніх трьох років активно обживають російські торгові марки "Бистров", "Бішоп", "Оба-на", яким, за приблизними розрахунками операторів, належать близько 80-85% ринку ...
...Так, за попередніми прогнозами, у 2003 році обсяг імпорту каш збільшиться на 40-45%: В 2002 році в країну ввезено 870 тисяч тонн каш швидкого приготування, а за 9 міс. 2003 р. - 959 тисяч, тонн. У той же час експортна ситуація виглядає наступним чином: у 2002 р. вивезено з України 42 тис. тонн каш, за 9 місяців 2003 року - 45 ...
...Компанії "Золоте Руно" і "Рідна їжа "вийшли на ринок в 2001 році практично одночасно ...
...Споживачі "швидких" каш зосереджені у великих містах. У цьому плані столиця є найбільш активним споживачем - більш 35% обсягу продажів ...

Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Україна. 2003 рік
...в окремих товарних сегментах ринку сухих сніданків чітко визначився круг основних операторів ...
...сегмент екструдатів(фігурних виробів)...
...ТОВ "АгроКаМ" -- ТМ "Будь здоров"; ТОВ "Віват" - ТМ "Bircher Benner", кранчі "Золотий Кранч", ВАТ "Сіріалія Україна" - ТМ "Старт" ...
...популярність серед споживачів зросла ...
...найближчим часом розстановка сил навряд чи зміниться ...
...темпи зростання якого оцінюються у 12-14%...
...що складає 18,5% загального обсягу реалізації в даному сегменті ринку ...

Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Росія. 2003 рік.


Аналіз ринку продуктів швидкого приготування та харчових концентратів. Україна. 2002 рік
...найбільший обсяг продажів у групі концентратів перших страв забезпечує продукція в ціновому діапазоні 15-25 грн. за 1 кг ...
...з 1 кг супів, бульйонів і подібних продуктів стягуються EUR0, 5(за пільговою ставкою) або EUR1(за повною ставкою)...
...в 2002 році бульйонні кубики споживали 59% українців, а розчинні супи - 37,9%...

Аналіз ринку сухих сніданків і мюслі. Україна. 2002 рік
...Конкурують на ринку переважно українські виробники ...
...Найбільшою популярністю у споживачів користуються суміші з великою кількістю фруктової розсипки ...
...В 2002 році "мюслі" преміум-класу стали завозити більше, ніж у 2001-м ...

Аналіз ринку вівсяних пластівців. Росія. 2002 рік.




  Рекомендувати другу В вибране Зробити стартовою сторінкою
Огляди ринків. TOP-100 Маркетингові дослідження. TOP-50

© 1999 - 2019 Alliance Capital Management Tel +7 495 663 71 52